in de hoefslag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 20:09

zijn er mensen die lid zijn van de hoefslag? Blijkbaar staat mijn site erin. Nou je de naambordjes. De bordjes worden omschreven als goedkoop. (in de positieve manier)
Wat vinden jullie? Moet ik de prijs omhoog doen?

Maar kan iemand de tekst even voor me intikken. ben wel benieuwd eigenlijk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 20:11

wacht nog ff met de prijs omhoog gooien, ik wil ook nog een naambordje van je! *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 20:12

hihi moet je achteraan de lijst. ik heb er op dit moment 55 in bestelling. zo veel heb ik er nog nooit gehad. ik ben al over d helft maar het is nog een hoop werk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 20:13

Bij de leukste links

Paarden hebben een naam en op http://www.welshcob.nl/naambordjes kan de internetbezoeker lezen hoe hij op een eenvoudige en goedkope wijze aan een naambordje kan komen. Eventuele winst gaat naar het Brooke Hospital for Animals

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 20:14


Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 21:05

Je zou de prijs natuurlijk iets omhoog kunnen doen. En de opbrengst voor Brooke kunnen verhogen. Positief voor Brooke! *LOL*

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 21:18

Je zou de prijs wat omhoog kunnen doen, maar aan de andere kant, houd je je klanten dan nog wel? ik vind het wel supermooie bordjes. Ik wil er eigenlijk ook wel eentje bestellen, maar 55 klanten is wel een enorme wachtlijst zeg! Wat goed dat je zo`n succes hebt!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 21:21

lees het stukje net Phia's stal staat er vlak onder. dus 2 keer een site van bokkers erin

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 08:30

Hé cool Heike, dat is wel goeie reclame! Lachen

Tja, moet de prijs omhoog... Dat ligt er helemaal aan hoeveel jij kwijt bent aan arbeidsloon en materialen, hoeveel je eraan wilt verdienen en hoeveel je naar Brooke wilt doen.

Als je het nu nog maar aankunt, hihi, anders moet je nog iemand in dienst gaan nemen voor de naambordjes! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 08:45

Hoi Heike, ik was net even op je site, maar wat een schitterende naambordjes maak jij!! Knap hoor, doe je al die verschillende letters eerst op de computer of zo??
Maar goed, ik zou er dolgraag 1 willen bestellen, alleen mag het niet van de stalhouder Huilen Huilen . Met veel pijn en moeite mochten wij (de enige 2 pensionklanten) zo'n bordje opgehangen waar ook de afstamming van je paard op staat, de hoefsmid en de veearts. Die bordjes ken je, denk ik, ook wel, zo te koop in een ruitersportzaak.
Maar ja, het haalt niet bij zo'n bordje van jou natuurlijk!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 11:27

Ik had er 1 maar omdat ze met uitmesten de boxwanden verschuiven heeft een paard hem eraf geknaagd en hebben ze hem zonder kijken, moet wel!!!! want hij was rood!!!
op de mesthoop geschoven...in een mesthoop van 30 paarden vind ik hem helaas niet terug Verdrietig

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Femia, Iris94, Mark0919, Vagabondo, vilheide, Wil_Fem en 40 bezoekers