het gaat zo goed ineens!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pluutje

het gaat zo goed ineens!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 19:58

even voor de duidelijkheid, volgende week komt mijn eigen pony, dit gaat over hayley die ik nu(nog) rijd.

ik heb vandaag en gister gereden, het ging zooo ontiegelijk goed!!!!
ik ben een tijdje heel bang voor haar geweest, maar daar ben ik nu helemaal over heen.

ik rijd haar nu lekker voorwaarts(eigenlijk een beetje TE, maar ja)en dat pakt ze goed op.
ik heb mijn traditionele opbouw weer terug(eerst laag, dan oprichten, is er bij me ingestampt)
gister heb ik haar eerst echt heel laag laten lopen en daarna opgericht.
vandaag ben ik een stapje verder gegaan en heb ik vooral veel oefeningen gedaan. dat ging echt geweldig, eenvoudige galopwissel, contra galop, appuyeren lukte wel maar vindt ze nog moeilijk.
echt geweldig was het.
ik had haar eigenlijk nog niet helemaal opgericht, maar toen kwam ik tot de ontdekking dat ze toch wel een beetje nat was(het was ook zo warm) en ben ik maar een tijdje gaan stappen(ik had eerder ook wel tussendoor gestapt hoor)en daarna heb ik haar nog wat verder opgericht en toen heb ik de appuyementen gaan oefenen.
toen lekker uitgestapt en haar nog even los gezet, toen heeft ze lekker gegeten en heb ik haar nog even verlost van een dik pak haren.
het was zo fijn, ik ben niet meer bang en je kunt echt merken dat het beter gaat daardoor, hayley voelt het natuulijk ook als ik zo bang zit te doen. ze schrikt veel minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet meer zo waaid, gister schrok ze 2 keer en vandaag geen 1 keer!!
ja, das heel wat hoor!!haha, en ik ben gelukkig zo ver dat als ze schrikt ik haar gewoon op een kleine volte zet en er vrolijk weer langs ga.
heerlijk gewoon als het zo goed gaat, als het zou kunnen zou ik morgen zo een Z proef starten, haha.
maar ja, als mijn leroy komt heb ik natuurlijk minder tijd en we zijn nu ook opzoek naar iemand anders voor haar...echt zoooo jammer...

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:56

hey lau!
wat goed dat het zo goed ging! vandaag zijn mn moeder en ik met haar naar buiten geweest was ook heel leuk!!

groetjes,
sumisha

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie