Dagje saampjes met Isolda op wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Dagje saampjes met Isolda op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 18:36

En ik was eerste!!!! JOEHOEEE!!!
*LOL* Nou ja, ik was de enige met een paard, dus Haha! dat kon ook makkelijk *LOL*
De andere paarden rijden allemaal officieel en zover ben ik nog niet dat ik me durf aan te melden! Maar na vandaag Dromen

Het ging dus hardstikke goed, Isolda was heeeeeel erg braaf. Onderweg direct al, ze had bijna de hele week stilgestaan maar geen kick van haar hoor. Oortjes naar voren en gaan met die handel! Lovers
Op de manege aangekomen moesten we buiten losrijden. Die bak was niet al te best, maar vooruit. Al met al met losrijden weinig gedaan, galoperen durfde ik daar eigelijk niet, dus maar gewoon wat los gewerkt in een drafje. Stelling links en recht, wat voltes en klaar waren we.

De bak in, blik op oneindig en huppekee! Voordat je het weet is je proefje voorbij en kan je weer naar huis Haha!
Ik reed naar mijn gevoel erg slordig, doordat ik zo geconcentreerd was op mijn eigen houding en op die van Isolda, reed ik voltes, het leken wel eieren!
Het grote struikelpunt, waar ik bij wijze van al nachtmerries van had, de galop, ging als een speer!
Ik had helemaal niet geoefend, gisteravond geen les gehad, de hele week niet gereden. En wat denken jullie?
Ik gaf de hulpen, zij sprong aan en bleef galoperen tot ik zij dat ze er weer uit mocht. We gingen een beetje plat door de bochten en we sneden de hoeken wat af, maar ik mocht niet klagen!

Al met al had ik 159 punten. Allemaal 6-en en 7-s en een paar vijven. Prachtig toch? Kan iemand mij eigelijk vertellen wanneer je een winstpunt hebt? Dat weet ik helemaal niet Haha!

Even als toevoeging: Het ging zo verschrikkelijk goed, dankzij een Peptalk pb van Steef. Bedankt Steef! ( *LOL* )

Een fotootje hier van het losrijden, de rest komt straks op ITP!
Zien jullie die beentjes? Daar ben ik best trots op Lovers Zie ik ook eindelijk eens wat ik al die maanden heb zitten prutsen!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jantina op 16-03-02 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 18:38

goed hoor *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* een winstpunt heb je met 156 Lachen Lachen Lachen Lachen
succes et de verdere wedstrijden Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 18:42

Hey gefeliciteerd met je winstpunt! Leuk joh, die foto. Normaal zie je Jantina en Isolda in uitwaai-uitfit over het strand gaan en nu...netjes in pak en een cappie op *LOL* Ziet er hartstikke goed uit joh, nu volhouden hoor!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 19:11

Gewfeliciteerd!! Toppie toch? Nu merk je toch ook waar je voor aan het oefenen bent!! Ga je ooit nog officieel starten of loop ik nu te hard van stapel? Succes iig!! Lachen

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 19:37

Wat gaaf, Jantina! Jammer dat het nog niet officieel was, dan had je je eerste winstpunt al te pakken!

En nu een startkaart aanvragen ....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 21:23

heej super joh van jou en isollie!!! snel oficieel gaan starten nu he!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 21:48

Ja... hmmm... ik zit er nu een klein beetje over te denken om me ook aan te sluiten.....
Mijn vader heeft al laten merken dat ie me wel wil sponsoren. Chippen is niet zo duur toch?
Ik moet eerst maar eens informeren bij onze vereniging. Over hoe en wat. Ik weet niet of je als je voor een landelijk iets rijd, ook ergens anders moet starten ofzo?
Nou ik rommel eerst nog eventjes door. Ik houd mijn puntjes goed in de gaten en kijk wat er gebeurd. Of er een stijgende lijn in ons rijden zit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 00:34

'Rommelen'?? Als je 159 punten rijdt, dan ben je niet aan het rommelen hoor, dan ben je goed bezig!
Gefeliciteerd met je eerste plaats en nu op naar de startkaart.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 04:57

Ziet er heel netjes uit!! Mooi neusje voor de loodlijn, achterbeen treedt mooi onder en je zit zelf ook netjes, way to go!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 08:28

Geweldig Jantina! Echt keigoed voor je 1e wedstrijd!
De foto ziet er ook heel goed uit! Je zit echt niet wat aan te rommelen hoor! Volgens mij kan je prima landelijk beginnen.
Echt hardstikke leuk dat het zo goed ging!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 11:01

Goed gedaan Jantina Haha! een winstpunt!!!!
Dat geeft weer inspiratie en vertrouwen.
Ik heb gisteren ook voor het eerst sinds 6 jaar een dressuurwedstrijd (aangespannen) gereden.
Er staat een verslagje en foto´s bij AR.
Geen winstpunt maar dat had bijna niemand.
Ga je nu ook een start kaart aanvragen?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:18

hey wat super zeg!!!! wauw ik ben helemaal trots!!
159 een mooie winstpunt toch!
leuk zeg ik ga snel op itp kijken!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:37

Super gaaf!!! Gefelicteerd hoor! Party!! Party!! Party!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:44

Yahooo! Go Jantina en Isolda! Enne...gewoon lekker officieel gaan starten...en ach, doe eens gek, ga gewoon lekker door het hele land starten joh, dan kom ik langs als groom en voorlezer. Knipoog Maar helemaal top Jantina, zo doorgaan he! Jullie komen er wel met zijn tweetjes hoor. Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 12:33

Gaaaaf joh! Wat een ontzettend goed resultaat! Dus nu voortaan voor het echie??? Haha!