Ik ga zeer spoedig weer rijden! (ikke = happy!!!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik ga zeer spoedig weer rijden! (ikke = happy!!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 19:33

Tja.. en niet alleen volgende week met de boktrit.. *LOL*

Ik kreeg net een mailtje van de eigenaresse van Maaike (de Fries). Maaike wordt dit op moment beleerd en diegene waar ze momenteel staat heeft gezegd dat ik er wel op kan stappen.. Lachen Dus.. ik ben nog happy'er dan ik al was. Lachen Ik heb er al helemaal zin in, al zie ik wel tegen het feit op dat ik zo stijf ben als een deur *LOL* Maar goed.. oefening baart kunst.. toch?? Verward En ik zal er wel weer eventjes goed in moeten komen.. maar ja.. dat is alleen maar voordelig als ik straks op Propala stap Lachen

Het mennen gaat daarentegen helemaal niet goed.. ze neemt het bit niet aan en ontspant zichzelf ook niet. Daar komt bij dat ze echt een eigen willetje heeft met het mennen. Dit betekend dat het mennen waarschijnlijk niets wordt. Maar ja.. onder het zadel gaat het prima.

Tevens heeft Gea (de eigenaresse van Maaike) gisteren een Fell pony aangeschaft. Het is een 14 jarige ruin genaamd Rackwood Prince (roepnaam is Friso). Friso is een ex goedgekeurde dekhengst. Door een trap in zijn ballen moest hij helaas gecastreerd worden, maar het schijnt echt een beauty te zijn. Ze hebben gisteren ook een buitenrit gemaakt en Friso is echt supermak. As. vrijdag gaat ie mee naar de menles. Helaas kan ik hier niet bij zijn, aangezien ik naar een trouwerij moet.

Ja, ja.. alleen maar goed nieuws dus.. Lachen Ikke = Happy!!!!! Party!!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:06

wat goed! Echt leuk voor je! Het gaat allemaal weer de goede kant op met jou he! Lachen

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 23:20

Jaaah super, veel succes! Enneuh dat komt wel goed hoor, Jur ging toch ook super? Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 05:59

Ja, ja.. zeer spoedig gaat het gebeuren. Ik heb al geprobeerd een afspraak te maken met Udo (daar staat Maaike momenteel), maar helaas ik heb hem nog niet te pakken kunnen krijgen.
Wel heb ik vanavond nog met de eigenaresse van Maaike gesproken en die vertelde me nog iets leuks! Lachen
Ik mag als ik dat wil ook wel eens op de Fell pony rijden Lachen

Tevens nog een goed nieuwtje. De buitenbak die zij steeds al zouden aanleggen.. daar wordt maandag mee begonnen (misschien morgen nog wel) JOEPIE! Party!!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:12

Zo zeg, de zon schijnt voor je Sandra! wat goed nieuws!

OOk leuk dat je op de NF mag rijden...is nog makkelijker om op te stappen! Is niet zo hoog..... Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 14:03

Dees schreef:
OOk leuk dat je op de NF mag rijden...is nog makkelijker om op te stappen! Is niet zo hoog..... Haha!


Eeeeeeh... het is een FELL pony.. geen new forest.. dit is dus een mini fries. Lachen

Hij is 1.40 m hoog en tja een Friezenbouw. Maar dat is altijd makkelijker dan een paard van 1.68m of 1.80m. *LOL*

Overigens wordt het rijden eerst toch nog even niets... dit aangezien ik aanstaande dinsdag de sleutel krijg van mijn nieuwe huis. Lachen

kippetje

Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:18

Ik wens je veel plezier met je sleutel. Pling en natuurlijk ook met je huis.
je hebt het voorlopig in ieder geval niet saai!
groetjes kim en nimm

Degene die om zichzelf kan lachen,
zal zich altijd blijven amuseren.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:49

Hey wat leuk voor je! Eindelijk dan weer!
Maar blijft Maaike daar nog wel staan tot het mennen wat beter gaat?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 15:01

Waarschijnlijk wordt het mennen echt helemaal niets. In dat geval heb ik haar helemaal voor mezelf. Lachen
Ik mag er alles mee doen, zelf wedstrijden starten als ze er klaar voor is. Lachen Nou maar hopen dat ze wat potentie heeft.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:25

Yiehaa, zo snel al?? Leuk zeg, dat je er nu al op kan!! En dat stijf zijn valt heus wel mee, je kunt toch ook een boktrit van 2 uur maken? Gaat ook elke keer toch prima? Dat van die Fell pony ben ik wel jaloers op hoor, was stapelverliefd op een Fell Pony bij ons op stal, mocht hem gaan rijden zo vaak ik wilde, zou net die week beginnen: verkocht Frusty
Ze zijn echt supergaaf, hele stoere uitstraling en beresterk. Als hij een goedgekeurde dekhengst is geweest zal het helemaal wel een stoere jongen zijn. Wil wel een keer mee hoor, als jij op Maaike een buitenritje gaat maken Schijnheilig
Hey leuk voor je joh, maak maar veel foto's!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 19:39

Als het zover komt dat ik met haar een buitenrit kan maken... dan kun jij wel op de Fell. Lachen Of wellicht gaan we er dan aangespannen op uit. *LOL*

Ik heb de Fell nog niet gezien, maar ben er heeeeeeel erg nieuwschierig naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 21:29

Dat klinkt allemaal wel suoer zeg! Is wel gaaf dat je op Maaike mag en ook nog op de Fell. Fell's zijn echt stoer!
Als je het dan zat bent om thuis te klussen kan je gewoon lekker even met de paarden een frisse neus halen!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 21:30

Ik zou ook happy zijn!

. . .
. . .
. . .

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:09

Nou Sandra, val je toch nog met je nus in de boter Haha!
Ben erg benieuwd naar Die Fell-pony... Kan ik ook een keertje mee?
Als jij kunt rijden? Haha! Kan ik dat ook eens zien (hi,hi rollen omgedraaid)
Laat je nog even weten als je de sleutel hebt, dan ben je buurvrouw!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:14

Ahh cool voor je Sandra!!
Alleen maar goed nieuws dus!
En dat opstappen; gaat vast wel lukken!! Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 02:37

Joyce.. natuurlijk mag jij eens mee.. ook ik ben benieuwd naar die Fell pony. Lachen
Enne, wat de verhuizing betreft.. met ingang van aanstaande dinsdag ben ik je nieuwe buuf.. Lachen Pas maar op want een verrekijker is zo aangeschaft Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C, reina, Ubermetrics, Vagabondo en 141 bezoekers