Iwaldo geen jachtpaard meer??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Iwaldo geen jachtpaard meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 21:15

Morgen mag Waldo weer jagen. Mag ie weer doen wat hij leuk vindt ipv dressuurklooien (wat ie toch niet geheel onaardig bleek te vinden gisteren trouwens)

Maar, nou hing ik aan de telefoon met 'de baas' Knipoog en die was helemaal enthousiast over mijn wedstrijdcarriere. Volgende keer kwam ie kijken (oh oh) (mag ie me in de toekomst wel eens gaan rijden met de trailer hehee) en ik moest maar vaker starten (that's the spirit)

Er zijn nog drie jachten en dan is het seizoen afgelopen. Dan is het jachtpaard kampioenschap op Soestdijk. Ik hoorde vandaag dus dat de baas niet van plan was om mee te rijden. Zijn vos is nog steeds niet goed en Iwaldo had de vorige keer cross (dat ik in de USA was) alles geweigerd Boos! dus de baas had er niet veel zin meer in.

Hij jaagt steeds minder de laatste tijd, en nu Soestdijk afzeggen?? Aan de ene kant vind ik het jammer dat ie niet meer mee mag (want ik ben er van overtuigd dat ie het nu wel doet en kan, het springen zeker, alleen haalt ie in de voorrondes qua dressuur niet hoog Verdrietig ) maar aan de andere kant wel beter, want Soestdijk is flink zwaar, dus dat is een meevaller voor hem. Knipoog

Ik ben benieuwd hoe het het volgende seizoen gaat. Een hele zomer het paardje voor mij alleen... geen jachten meer. Meneer is ondertussen al 12, maar nog steeds een bikkelhard sterk jachtpaard. Ben erg benieuwd naar volgend seizoen, of we ons volkomen op het wedstrijdrijden kunnen toeleggen? Wat de baas van plan is?? Verward I hoop in ieder geval wel dat de baas nog fijn met Wal wil blijven rijden, al is het simpel buitenritjes...