heb gegalopeerd!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

heb gegalopeerd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 19:33

vandaag weer gereden, en ze ging super! Ze is nog steeds niet echt happy, maar vooruit.
Stap, draf, figuren (flauwe gebroken lijnen, slangevoltes 3 bogen, grote voltes en van hand veranderen) gingen super.
Dus maar weer een poging tot galop.
Weer een flinke bokpartij, lag er zelfs een x bijna naast. Ben toch wel blij dat ze een behoorlijke bos manen heeft waar ik me aan vast kon grijpen, anders had ik er dus helemaal naast gelegen.
Maar ik heb haar 2x een lange zijde in galop gekregen! (op de linker, en op de rechterhand dus). Was helemaal trots op haar!.
Toen nog even langs het weggetje uitgestapt, wat ook heel goed ging, alleen 1x sprong ze opzij omdat ze schrok van.....

Haar eigen hoef in een waterplas Haha! Haha!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:54

haha zulke pinoacties ken ik ook....
Een van de friezen van Johan kreeg voor het eerst ijzers...
je raad het al, sprong bijna het dak op van dat geluid Haha!

maargoed, mooi dat het al beter gaat Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:14

Wat verschikkelijk goed!!!!!!!!!!!!! Geweldig he! Zo´n eerste keer galoperen. Droom er nog maar weken van en vergeet die paar passen nooit! Die van Dennis staan ook nog in mijn geheugen gegrift.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:19

Wat goed zeg!
Ja ik ben nu ook de galop aan het oefenen met Cerise.
Ze kan het al wel, maar ik moet echt net als jij oppassen dat ze niet gaat bokken omdat ze geen zin heeft (is nog moeilijk en dan wil ze niet haha).
Dus dan ga ik goed diep zitten, voor mijn gevoel wat achterover, en flink aansporen ook tijdens de galop nog, en de teugels wel goed op maat zodat ze niet haar hoofd naar beneden kan gooien en dus makkelijker bokken... Haha!
Maar je zult het wel herkennen denk ik!

Geweldig dat het al wat beter gaat. En ja, die hoef in die waterplas...
Stel dat die haar in haar kootholte had gehapt, en meteen haar benen had betoverd... Clown
Ik bedoel je weet maar nooit toch? *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie