Pablo is weer beter!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Pablo is weer beter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 01:15

Ja ja, hij heeft eergisteren super de luxe zooltjes gekregen onder zijn ijzers. Gisteren even aan de longe gehad en hij liep prima. Vanavond er op en hij liep nog steeds prima. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan (in mijn hoofd zit al een stemmetje die roept dat Pablo nu vast gaat hoesten of een peesprobleem krijgt).
Maar goed hij liep echt niet kreupel. Ik hoop zo ontzettend dat we nu van het gezeik af zijn. Dat ik weer blij naar stal kan gaan. Dat ik weer naar de toekomst kan kijken.
Ik ben trouwens heel blij met mijn aapje want hoe stom hij soms ook kan doen hij vergeet niet snel. Ik kon gewoon weer met hem wegrijden. Wel rustig natuurlijk en het ging nog niet helemaal soepeltjes maar ook gene protest. Soms zie je paarden die helemaal niet fijn gaan als ze al een paar dagen niet zijn gereden maar zo is Pablo helemaal niet.
Ik doe zaterdagavond ook gewoon een onderlinge wedstrijd mee. In de les heb ik de proef gereden en hij deed het best aardig. Morgen nog even een half uurtje rijden en dan zaterdag de proef. Het is de m28 en die is niet echt lastig dus dat gaat wel. Mijn instructeur vond dat het prima kon. Pablo kan immers alle oefeningen en hij mag gewoon lopen.
Ik zal wel geen 1e worden maar laatste denk ik ook niet. Doe het toch voor de lol eigenlijk want Pablo vind het ook leuk om te doen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 01:50

Geweldig, heerlijk weer aan de gang....en voorlopig al die andere gedachtes snel afkloppen!!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 03:25

Gelukkig maar, ik hoop voor je dat hij nu goed bijft.
Geef m maar een knuffel van me Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:14

Lekker zeg ik hoop dat de zolen uitkomst bieden.

succes

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

great!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:47

Goed dat hij weer beter is !!!
Hopelijk blijft het nu goed gaan met Pablo'tje en kun je de zomer gewoon lekker met hem het bos in!!
Kunnen we misschien wel een keertje samen gaan als ik in het zuiden ben, dan neem ik m'n verzorgpony mee!

groetjes en tot gauw!

maudje

Anoniem

Re: great!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:49

Maudje schreef:
Kunnen we misschien wel een keertje samen gaan als ik in het zuiden ben, dan neem ik m'n verzorgpony mee!

Ja lijkt me gezellig!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:03

Wat een supergoed nieuws!!!! Gefeliciteerd, ik zal voor je duimen zaterdag! En net wat de rest al zegt: negatieve gedachtes uitbannen hoor!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:52

Jurga schreef:
En net wat de rest al zegt: negatieve gedachtes uitbannen hoor!!!!

Dat komt wel als hij eens een paar maanden goed blijft. Ik heb nu even te vaak meegemaakt dat hij toch opeens weer wat mankeerde. Maar dat komt vanzelf wel weer.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:44

Hé wat goed, houd het gevoel vast... ! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:33

Nou houden zo Katrien, of liever gezegd Pieps Knipoog want nu mag het gedonder voor jullie ook wel eens over zijn. Gewoon weer lekker kunnen rijden en een wedstrijdje rijden, zonder zorgen, ik duim voor jullie.