E-mail gehad voor een verkocht paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

E-mail gehad voor een verkocht paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 12:07

Ik heb een tijd geleden iets geplaats op Horses over een Haflinger genaamd Willem die we 2 maanden hebben gehad. Aangezien hij veel te moeilijk voor ons was en ik er ontzettend bang van was geworden hebben we hem verkocht. Vanochtend heb ik een mailtje van iemand gekregen die waarschijnlijk de huidige eigenaar van hem is. Ik wilde graag weten hoe het met hem was. Ik heb haar natuurlijk meteen teruggemaild en ben benieuwd of we het over dezelfde hebben. Spannend!!


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:21

En hoe bedoel je waarschijnlijk de nieuwe eigenaar?
Je weet toch wel aan wie je je paardje verkoopt, of heb je hem ingeruild bij een handelaar?
Spannend!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 12:26

We hebben hem 2,5 jaar geleden verkocht aan Sabine, achternaam weet ik niet. Ik weet dat zij hem ook weer heeft verkocht maar aan wie?? En met waarschijnlijk bedoel ik dat ik niet zeker weet of we het over hetzelfde paard hebben. Maar heel spannend ja ik heb nog geen mailtje teruggehad...

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 13:53

gekke stoere willem Lovers menig lesklantje heeft bij ons in het zand gehapt door hem. Ik gelukkig geen een keer ( had er ook maar 2 keer op gereden Haha! ) Hij was gewoon stoer!!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Articuno, chanelle14, Claudia1993_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, micksage, Molfre, Riviera87, Robin_Rikkie, Roosch, Sintara, vikawiek, xSimonee en 146 bezoekers