"Voelen" van foto's

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mickey

"Voelen" van foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 18:08

Maandagavond ben ik naar een lieve vrouw geweest die adhv een foto van bijvoorbeeld een paard veel kan vertellen door de foto te "voelen".
Ik wilde al heel lang naar zo iemand toe, maar ja waar vind je een betrouwbaar persoon...
Nu was laatst een stalgenootje bij haar geweest en zij komt daar wel vaker. Toen heb ik dus meteen het adres gevraagd. (Alles wat het stalgenootje vertelde sprak mij erg aan.) Verder "doet" die vrouw ook in homeopathie en heb ik meteen voor mij zelf wat mee gekregen.
Ik ben anderhalf uur bij haar geweest en het was heel gezellig. Ik voelde me meteen op mijn gemak, het is een vriendelijke vrouw die met twee voeten op de grond staat.
Ik heb echt met verbazing geluisterd naar wat ze me allemaal te vertellen had. En het lag helemaal in de lijn zoals ik altijd al een "gevoel" had gehad bij laiser.

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:15

Ik ben een paar keer bij Anto Korf geweest ook een soort paragnost. Als hij zijn hand op een photo legde bleef photo eraan vast plakken, en zat ie echt muurvast. Als de "behandeling" over was liet de photo vanzelf los. Ik heb het zelf eens geprobeerd want geloofde het niet maar het lukte mij echt niet.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:16

Mijn tante doet zoiets met Reiki. Echt heel apart en bewonderens waardig. Ik sta iedere keer weer versteld van de dingen die zij verricht

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:32

Bij mijn oude verzorgpony hadden ze het ook gedaan ik wil het ook graag een keer laten doen bij Mystery

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Mama van Naomi Olivia Alyssa 10-07-2009 en van Joƫlle Sophie 16-10-2012

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:21

bij de pony van een vriendin van mij is dat ook gedaan. en die meneer zei toen hij over de foto voelde meteen: 'ja, hij heeft last van zijn rug'(want ze konden het probleem bij die pony niet vinden) en dat bleek ook zo te kloppen. toen ze een ander zadel had gekocht was het zo goed als over.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:45

Een vrouw die ik goed ken doet dit ook met foto's. Ik heb al meerdere mensen naar haar toegestuurd ook van Bokt. Ze is gewoon heel eerlijk tegen je draait niet om de waarheid heen en de gezondheid en welzijn van het paard komt voor haar op de 1e plaats. Ik heb persoonlijk al heel veel aan haar gehad.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:12

kan een van jullie mij een pb sturen met een evtentueel telefoon nummer? en of adres?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie