Wat vinden jullie er nou van. Die pony's bij die snoeiharde kermis muziek? Hoe zou de verzorging zijn, heb je er zelf ervaring mee?
Ik word er altijd een beetje triest van.

Als paard zou ik me vreselijk gevoelt hebben.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Montana schreef:Het ligt er ook aan waar je ze ziet
DjunDjun schreef:Huh ik snap het hele idee van kermispony's niet? Ze zitten vast aan die palen en die palen draaien dan rond ofzo?
BounceBabe schreef:Hmm dacht ik dat ik een goed onderwerp had aangesneden haha, is het al geweest. Zal eens even zoeken! Bedankt! En gooi hier maar een slotje op dan!
Meetje22 schreef:Mijn dochter heeft vorig jaar wel een stuk of 5 ritjes op dezelfde pony gemaakt.
Ze was helemaal weg van die pony en de pony zag er vrolijk en gezond uit.
Alle pony's zagen er netjes uit met goede dikke dekens onder het zadel tegen drukplekken.
Ze kregen voldoende gelegenheid om te drinken en werden goed afgewisseld.
En savonds staan de pony's op een grasveld vlak bij de kermis dus ze staan niet een nacht in een trailer/vrachtwagen.
ingeborg schreef:Meetje22 schreef:Mijn dochter heeft vorig jaar wel een stuk of 5 ritjes op dezelfde pony gemaakt.
Ze was helemaal weg van die pony en de pony zag er vrolijk en gezond uit.
Alle pony's zagen er netjes uit met goede dikke dekens onder het zadel tegen drukplekken.
Ze kregen voldoende gelegenheid om te drinken en werden goed afgewisseld.
En savonds staan de pony's op een grasveld vlak bij de kermis dus ze staan niet een nacht in een trailer/vrachtwagen.
Die pony's met 3 oktober (bijna) vind ik ook niet zielig, hebben ook niet echt die doffe blik in hun ogen.