Huh? Waar kwam dat opeens vandaan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Huh? Waar kwam dat opeens vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 13:14

Gister ging ik 's avonds rijden, wel met moeite want ik had onwijze spierpijn Haha! Ging allemaal wel goed, hij was lekker actief. Na een tijdje wou ik de linkergalop proberen. Hij kloot namelijk wat af in die linkergalop! Meestal heb ik hem (met een beetje mazzel) binnen 10 keer in de goede galop. Maar nu, ik spring in galop aan en hij zit gelijk goed Verward Ik dacht, zal wel toeval zijn. Maar probeer het na een tijdje nog een keer en hij zat weer gelijk goed Haha! En zelf op de volte bleef hij goed in galop. Echt vreemd, gewoon van het ene op het andere moment springt hij goed aan. Nou, mij hoor je niet klagen.
Ik dacht dat het wel een eenmalige actie was (hoopte natuurlijk niet), dus ik ging het met les weer proberen. En weer sprong hij goed aan. M'n instructrice ook helemaal verbaast; Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Verward En hij is de hele les geeneen keer verkeerd aangesprongen. Nu springt hijn net zo makkelijk links aan als rechts. Hij snapt het gewoon opeens.
Ik ben zo trots op mijn kerel, volgens mij komt het allemaal wel goed met ons. Haha! *klop, klop* We zijn weer een stapje verder gekomen Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 14:30

haha Wiwi leert het nog wel eens een keer. Haha!

Nou maar hopen dat het zo goed blijft gaan.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 15:01

Doel 1 is bereikt *LOL* Nog ... te gaan(moet ik ff in mijn inbox kijken) Haha!
We komen er nog wel! Party!!
Jullie zijn gewoon erg goed samen *LOL*