Deze 3 dagen zitten me al niet mee maar wat er nou weer is..

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

samantha5

Deze 3 dagen zitten me al niet mee maar wat er nou weer is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 18:44

dat deze week begon al leuk omdat het dak van de hooizolder was gaan vliegen en op het dak bij mij paard terecht kwam waardoor die helemaal gek was geworden en nog blij mocht zijn dat hij leefde dit is zondag gebeurd. ik moest weer rustig met hem gaan beginnen.

dus vandaag had ik hem op het land gezet ongeveer een uur, toen kwam er iemand van het erf aan en die zegt ik heb wat voor je, kwam ze aan lopen met Mystery. ik zeg waarom heb je hem uit het land gehaald? uit het land gehaald zegt ze? hij liep hier voor op de grote weg het hele verkeer stond vast! nou mijn hart zat al weer in mijn strot. dus ik ben alle hekken van het land gaan controleren maar alles was dik hij is dus over twee hekken van 1.40 gesprongen! Maar hij liep niet echt lekker met zijn achterbeen hij was niet dik maar ik heb hem toch maar afgespoeld en er van het spul op gedaan van vsm. (dat schijnt goed te helpen).

deze week is niet mij top week dat blijkt

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Mama van Naomi Olivia Alyssa 10-07-2009 en van Joëlle Sophie 16-10-2012

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 21:41

nee meid het zit je idd ff niet mee!!! Dat is echt zo;n week om in bed te blijven en geen vin te verroeren!!
Ik ken het gevoel.. Ik had het vorige week toen mijn poesje overleed en fred ineens weer heel hard achteruit ging... Nou ja en dar komen dan nog meer dingen bij die je ff niet meer kan hebben...
veel succes de verdere week!!

Onderschriftloos :Y)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 07:28

Liep hij op de Zegerbaan?
Ik hoop dat je hem nog in de wei kunt houden. Leuk he, een eigen paard...

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:23

Tja je hebt van die periodes, komt alles tegelijk...
Ik ken dat.
Maar als je paard dan toch weer 'ongedeerd' blijkt, behalve dat been maar dat komt vast weer goed... dat is toch geluk hebben.

Als ik in gedachten een dak zie vliegen, of een paard op de weg zie staan met een file verkeer erbij...
Wat een geluk hebben jullie gehad zeg!
Alleen dat gevoel van 'je hart in je keel', nee dat zou ik ook niet graag hebben. Maar dat krijg je wel eens als je van iemand houdt, van een mens of een dier, die wat overkomt.

En ik bedenk me ineens...
Zou wel saai zijn als we nooit sterke emoties voelden in ons leven!
Mede dankzij dat ondeugende paard van je voel je dagelijks een hoop liefde.
Die bezorgdheid en die 'hart in de keel-momenten', die horen daar jammer genoeg ook bij.
Gelukkig goed afgelopen met jullie!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:26

Ach, zo was voor mij de maand februari een aaneenschakelijk van een hoop s h i t.

De hond is de betere mens

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 13:20

hij liep op de weg naar luimuiden alle werklui die daar bezig waren wisten niet wat ze zagen. nog al logies. ik ga zo eerst maar kijken hoe het met zijn been gaat.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Mama van Naomi Olivia Alyssa 10-07-2009 en van Joëlle Sophie 16-10-2012

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie