Update Once

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joleen

Update Once

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 17:55

Hihi, eigelijk is het helemaal niet echt een update omdat er heeeeel vaak een verslagje komt, maarja. *LOL*
Heb gisteren voor het eerst in de springles gereden. Ik kan nl aanstaande donderdag niet in de dressuurles omdat ik er dan niet ben, en mocht daarom voor een keer in de springles. Nou, het is ons heel erg goed bevallen. Party!! Eerst losgereden en toen drafbalkjes gedraafd. Er lagen er 5. Nou, dat had ze echt nog niet vaak gedaan denk ik. Ze had geen idee hoe ze erover heen moest. *LOL* Lovers Na een paar keer ging het wel beter. Toen werd er een kruisje neergezet. Heel braaf sprong ze hem. Na een paar keer kwam er een kruisje achter. 1 galoppas ertussen. Ook dat ging heel goed. Hij werd steeds hoger gebouwd en ze had er echt schik van! Uiteindelijk hebben we al iets van 1.10 gesprongen. Nou, dat viel me voor zo'n eerste keer springles absoluut niet tegen. Heb gelukkig dus een goede springer! Party!! Party!! Party!! Over een poosje wil ik wel vaker in de springles, maarja. Eerst moet de dressuur nog wel wat beter voor elkaar komen.
Daar heb ik vandaag weer hard aan gewerkt. Had nl een half uurtje priveles. Had eerst zo'n 25 minuutjes alleen losgereden en toen begon de les. Het ging echt lekker. Eerst lekker diep in stap op beide handen. Ze volgende mijn hand echt goed en bleef in een mooi rustig tempo en bleef lekker actief. Meestal gaat ze te hard, dus was erg tevreden. Ook in draf ging het heel fijn. Neusje kwam lekker laag en de rug kwam dus goed omhoog. Weer bleef ze mooi bij me en goed actief. Hihi, op 1 keertje na. We waren een beetje te ontspannen. Ze viel in stap. *LOL* Omdat het zo goed ging, mocht ik ook galopperen vandaag. Ik galoppeer nog niet veel met d'r omdat ze dan vooral hard wil met d'r hoofd in de lucht en dus zonder ontspanning. Maar dat was vandaag absoluut niet het geval. Het aanspringen is nog wat lastig, maar ze was heel snel ontspannen. Weer heerlijk d'r neusje naar beneden, mijn tempo, goed actief en ontzettend fijn aan mij been. Kon d'r echt in gaan zitten. Op beide handen 2 van die ontspannen galopjes gedaan. Ook na de galop had ze heel snel d'r balans weer terug en liep ze weer helemaal fijn. Daar had ze eerst ook wel wat moeite mee. We gaan dus goed vooruit. Ik moet d'r dus heel diep rijden, zodat de rug lekker omhoog komt. Daar had ik in het beging echt moeite mee en zij ook, maar nu gaat het echt veel beter allemaal. Super meis! Lovers

O, het leukste vergeet ik nog te vertellen. Ze stond in de wei toen ik vandaag kwam om te rijden en ik stond op nog zeker 25 meter van het hek af en zij ook nog eens 10 meter aan de andere kant van het hek af. We waren dus zeker 35 meter van elkaar verwijderd. Maar ik kwam aanlopen en riep haar en: Hop, daar ging het koppie omhoog en kwam ze naar het hek gelopen met d'r oortjes naar voren om lekker met mij mee te gaan. Wat is ze toch lief... Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 18:50

Aaaah Joleen, wat klinkt dat goed! Je hebt echt HET paardje gevonden he?
Fijn hoor!
En fijn dat het ook zo goed gaat in de les! Heerlijk gevoel he? Ik mag vrijdag weer, en het is nu nog maar dinsdag!! Ik heb er nu al zin in!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:01

Klinkt idd als een superpaardje voor jou!!! Heppie hoor, fijn dat het zo super gaat!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 16:54

Hihi, dank jullie wel. Dit is idd echt HET paardje. Ben benieuwd hoe we het in de toekomst gaan doen. Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie