miniboktmeeting met orri en suzanne

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 22:19

Ik was al tijden van plan een keer richting Almere en Lelystad te gaan en vandaag kwam het er dan eindelijk van. Orri en Suzanne waren al eens bij Fitz geweest dus nu moest ik hun paarden eens bewonderen.

Eerst bij Suzanne langs bij Pampushout.
Marillion had ik al eens gezien, het is een paard met geweldig veel front. Maril had alleen een beetje errug spierpijn, dus volgens Suuz liep hij niet zo als anders. Toch zag het er netjes uit. Aan het einde mocht ik Maril ook even uitproberen en ik moet zeggen, ik vond hem echt fijn lopen. Heel licht in zijn mond en goed aan de hulpen. Alleen in de galop kon ik ook merken dat hij spierpijn had, hij drukte zijn rug weg en liep met een heel hoog kruis.

Daarna nog een heleboel Pampushout paarden gezien, o.a. Nishrina, Kylian en nog wat van mensen die hier komen.

Imatador van Suzanne heeft echt een mooie hengstenhals en speciaal voor mij *LOL* Party!! *LOL* Party!! had Suuz hem gewassen dus hij zag er helemaal toppie uit en liet in de bak ook nog even zien dat alles nog werkt Party!! *LOL* Party!! *LOL* op 17-jarige leeftijd.
Phoebe is trouwens een schatje maar haar heb ik alleen op stal gezien.

Daarna gingen we ff eten bij de Mac en vervolgens richting Orri in Lelystad. Orri was wel een stuk kleiner dan Marillion Lachen Lachen maar past heel goed bij Manon. De achterbak waar Orri normaal altijd loopt was erg nat, dus we gingen naar de mooie bak voor het complex met eb- en vloedbodem. Hier was Orri nog niet zo vaak geweest en dat was te merken..... Ik mocht hem meteen rijden van Manon, maar aan rijden ben ik niet echt toegekomen.
Orri vond alles eng, bloembakken, een plas, geparkeerde auto's enz enz. Het was dus meer een kwestie van hem en mezelf *LOL* Party!! *LOL* veilig door de bak heen loodsen, dan dat ik echt aan het rijden was. Maar de stukken dat hij zich kon ontspannen gaf hij toch wel een heel fijn gevoel. Ik hoop dat ik hem nog eens mag rijden van Manon, als hij wat meer vertrouwd is in zijn omgeving. Hij kan ook goed bewegen.

Daarna moest ik helaas weer een beetje snel naar huis om de file's voor te zijn, maar dat mislukte dus ik had er op de terugweg 25 minuten langer overgedaan dan heen!!
Al met al was het een erg leuke en gezellige dag en we doen het gauw nog eens over als het aan mij ligt. 't is nou weer jullie beurt om op Fitz te rijden!! Party!! *LOL* Party!! *LOL*


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 22:48

Heee Leo!!!! Cool
Hoelang heb je erover gedaan op de terugweg???

Jaja, die Maril barstte echt van de pijn in zijn kont, ik hoop dat ie er weer gauw doorheen is. Hij liep vandaag wat houten klazerig, maar ik ben blij dat je hem fijn te rijden vond *LOL* *LOL*
Ik heb Imatador pas gelongeerd toen ik alweer terug was en hij maakt toch weer wat spongen vooruit...heb met hem het gevoel van 3 stappen vooruit..eentje terug Party!! al met al heel langzaam vooruit dus...maar vandaag was ie toch weer lekker aan het lopen, gelukkig!

Binnenkort kom ik weer naar jou toe, eens kijken of ik die sloot kan ontwijken Party!! Party!! Party!! Party!!
Ik ga volgende week weer naar Manon, om haar nieuwe stal te bekijken. Orri is een schatje en ik vind hem zalig zitten!!! Hij is gewoon nog echt een peutertje als je hem zo ziet met die kraaloogjes en hij wil ook graag likken, hihihi!!! Bloos lief Bloos

Manon heeft een zeer pijnlijke teen en erge honger...we hadden haar Big Mac mee moeten nemen!

Groetjes Suzanne

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 23:15

Haha! Op Fitz rijden hihihi, hij's wel erg groot en dan rent hij ook nog eens weg als hij schrikt... Verward Orry staat tenminste stil zodat je er weer op kunt klauteren *LOL*
(

Ik heb Kylian ook gezien, grappig dat hij een bles heeft en behoorlijk veel bruin.

Haha! Orry is na een week of 2 weken wel beter gewend aan de buitenbakken daar (op zijn nieuwe plekkie), 1 geluk ook dat hij zich niet laat opfokken (niet vaak tenminste) door paarden die gek doen in de paddock!! In de andere bak ga ik vaak staan kijken en roep ik YEEEHAAA, Orry die is dan direct van enige boevigheid verlost *LOL*

Die planten, banken, paddock achterin staan er pas sinds enkele dagen....was dus in die hoek een echte verrassing... Haha!
Ik zei al tegen Suuz dat geparkeerde auto's veel enger dan rijdende zijn *LOL*

Wat ook duidelijk is bij hem is dat als bijvoorbeeld linkerhand niet meer eng is dan is de rechterhand wel weer eng *LOL*
Logisch dan komt alles van de andere kant op hem af *LOL*

Jullie zijn van harte welkom!!
Haha!

*LOL* *LOL* *LOL* [qoute]Ik hoop dat ik hem nog eens mag rijden van Manon, als hij wat meer vertrouwd is in zijn omgeving.[/quote] *LOL* *LOL* *LOL*

Hoelang wilde je wachten hahahahaha....
hij went overal waar hij minstens een 4 dgn of een week gelongeerd en/of gereden wordt.
In die andere 2 bakken was hij al zeker een maand niet geweest, maak daar maar bijna 2 maanden van *LOL*
Maar hij kan altijd schrikken, extraatje....moet toch ergens niet perfect zijn Haha!

Greetz.... Pling

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 07:15

Manon, ik heb eens op jouw site gekeken... Gaaf joh Cool !!
Zeg me alleen even welk ministerie je hebt aangeschreven voor de subsidieregeling die je hebt gehad *LOL* *LOL* . Jeetje zeg, getrouwd, twee jonge kinderen, twee paarden, katten, ratten... Hoe doe je dat? Of heb je een rijke oom? Die heb ik namelijk wel maar ja...hij geeft mij nooit wat Boos! . Leuk paardje hoor die Orry, als je hem ooit nog kwijt wilt Tong uitsteken ? Wens je man ff succes met western rijden, waren mooie foto's trouwens. Doei! Dorine.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 08:53

Haha! Hahahaha, nee mijn man finacieerd alles...rijke oompjes, waar Verward
En we hebben nu 3 katten, 1 rat en bijna 2 paarden.... Haha! 2 kids idd. Haha!
Qua kosten is het goedkoper voor ons of kiet om huis met stallen te kopen....
daar zijn we nu dus ook naar op zoek.... Haha!
Nu ook nog een vast zonnetje!! Haha!

*LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 11:41

heeey klinkt leuk zeg nu ik nog!
Ach ja als ik straks vakantie heb ga ik ook half NL doorcrossen en van de zomer lekker een week bij Jantina op visite:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 16:40

Hoi Kim, ook jij bent van harte welkom bij mij. Trouwens, het is altijd leuk als er 'Bokkers' langskomen.
Ikzelf heb ook nog een aantal afspraken lopen, wil nog naar Phia, en naar de dames in de Achterhoek maar iedereen woont zover weg!!!
Komt er hier dan niemand uit de Bollenstreek of Haarlemmermeer??

De Boktmeeting had ik ook wel leuk gevonden maar ik vind het een beetje zonde om op zo'n drukke dag naar de Efteling te gaan.
Ik hou me aanbevolen voor een lekker ritje op de Veluwe na de MKZ-crisis.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 16:46

ikke wil ook boktmeeting..
na mn examens heb k heel veel tijd...
dus mensen zegmaar wara k langs moet komen!!!! Pling ik ben echt mega Schijnheilig (nahja.. net iets liever!!)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 11:28

Haha! Bij mij..gezellie Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 13:33

ik kom binnenkort n x bij je langs or!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, Mark0919, SunnyHorse, TurboDi, Yontheke en 31 bezoekers