Paard gekocht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Paard gekocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 21:22

Eigenlijk is t best snel aangezien ik vorige week mn (ex)paard naar A'dam heb gebracht maar t is toch echt zo. We hebben een nieuw paard gekocht!
Ik was al bij een paar paarden wezen kijken van de week maar dat was allemaal van mwoa, mwoa.
Toen ik deze zag was t echt van 'interessant' !! Lachen
Ik heb de tip van een kennis gekregen dat ie te koop stond en ik ben dr dankbaar! Ik heb hem 2 x gezien en gereden, en t klikt gewoon echt!
Het is een 6-jarige donkerbruine ruin van Inferno x Belfalas.
We gaan hem morgen al ophalen! Blij blij blij

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 21:39

Dat is snel! Gaaf zeg dat je een paardje hebt gevonden.
Kon je hem zo snel al laten keuren dan, of gebeurt dit nog?

Ik heb Cerise sinds eind december, en het duurde even voordat ze gekeurd was en ik op haar gereden had om uit te proberen enzo.
Maar dat kwam ook door het slechte weer, het vroor toen en we moesten een andere keer terugkomen Frusty , om terecht te kunnen in een binnenbak.

Bij jou ging het gelukkig een stuk sneller.
Heel veel geluk gewenst en geniet ze! Party!!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 22:15

Hij is als 4-jarige helemaal (klin&rontg) goedgekeurd.
Toen hij bij het vrouwtje die hem reed voor de eigenaren op stal kwam is ie nog zo goed als klinisch gekeurd en da's nog geen 6 weken geleden.
Dus ik laat m niet nog een x keuren.
De DA komt binnenkort (hij moet nog ge-ent worden) en dan laat ik m nog ff nakijken.
Vandaag hebben we hem opgehaald. En hij staat lekker relaxed in zn stal.
Ik was er bang voor dat t met 1 paard niet goed zou gaan als hij er als nieuwe bij kwam.
Da's de oudste merrie op stal en voor nieuwelingen echt een kreng! Extreme duivel
Net als of ze denkt dat ze de rest van de groep (=7 paarden) tegen de nieuwe moet beschermen ofzo. Het viel gelukkig allemaal wel mee. Hij staat naast haar op stal en ze zijn hartstikke rustig Schijnheilig
Hij is nog niet de wei in geweest maar ik doe hem morgen eerst appart. ze kunnen elkaar dan wel zien en ruiken enzo maar ze kunnen mekaar niet trappen oid.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 22:37

He Carlijn, hartstikke fijn voor je! Och, en waarom zou je een leuk paard laten staan, alleen omdat er zo weinig tijd zit tussen verkoop en aankoop?!
Als het paard je aanstaat dan moet je er gewoon lekker voor gaan!
Hoe heet ie trouwens?
Veel plezier ermee!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 23:22

heeeey gaaf! deze gaan we dus zien bij de ovj?
gefeliciteerd hoor hoe heet hij?