Vandaag ging he rijden super goed, maar...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Vandaag ging he rijden super goed, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 19:19

Hoihoi!
Vandaag ging het rijden weer super!!!! De galop vooral Verward Cool Cool Cool Ze is nog nooit zo rustig geweest met galopperen Bloos Party!! En de overgangen terug gingen ook super!!! Party!! Party!! Party!! was al klaar na een half uur 3 kwartier DUS ik dacht ff 'lekker' uitstappen in het bos! NIET DUS! Frusty *LOL*
Dat beest begon al te miepen bij het erf afgaan, was ik er bijna af springt ze met 4 benen(nouja Schijnheilig )weer terug! Dus poging 2(ff een keer flink de spoor der in want ze miept gewoon)Was ik BIJNA in het bos, draait ze weer om loopt weer helemaal terug naar het erf(kan ik niet echt boos worden want ernaar-st staat schrikdraad met slootje,is wel iets voor mij om daarin te vallen *LOL* )dus ik weer ene poging doen eindelijk in het bos beland, weer het zelfde liedje! (was ondertussen nog een keer geplet tegen een boom Frusty )Er kwam net een meisje aan met een paard die ook nara het bos moest dus ik can daar maar achter gezet! Toen ging het wel maar toen ging ik maar weer terug! Om nou de hele tijd achter een knol aan te hangen Gaaaap
Nouja ik vond het niet super erg want ikw as al helemaal blij dat het rijden goed ging Lovers Lovers Lovers Lovers Lieve maar gekek Can Lovers Lovers Lovers Cool
Nou dit was het wel weer!!
Groetjes monica!

p.s. duimen jullie allemaal voor me zondag? dan heb ik nl wedstrijd Party!! Party!! Party!!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 19:26

hahah Was ze weer lekker aan het klooien moon? Haha! Lief!! Lovers Leuk voor je dat het rijden zo goed ging! Haha! De video is ook heel leuk geworden! Vooral dat stukje op dat heuveltje!! *LOL*

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 16:14

Jaa! hoop dat het ridjen vandaga ook goed gaat Party!! Party!! Party!!
Ikw ild e video wel zin hoor *LOL* *LOL* *LOL*

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 17:28

Hahahahaa, mutsige Can! Lovers Maar wat ik van het rijden heb gezien ging het idd echt super! Hihi, met een paar handige tipjes van mij tussendoor! Knipoog *LOL*
Het wordt wel wat zondag!