twee nieuwe paarden

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maaike

twee nieuwe paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 09:56

was gister bij gerald aan t werk, staan er twee nieuwe paarden!! 1 kende ik al, die had afgelopen zomer ook 2 weekjes bij ons gestaan. een hele lieve merrie, Gallatée (v. COrnus, zelfde paps als Ursprung). heel mooi dier, helemaal zwart, kolletje, snebje en achter 2 witte voetjes. Komt ook bij de eigenaars van Heide en Ursprung vandaan. Echt een lief dier Lovers
En t andere nieuwe paard is Leroy Brown. meen das echt een heel gaaf beest, heel groot, mooi fors, donkerbruin/zwart met alleen een klein kolletje. echt een Kwijl beest. Hij staat bij ons omdat zn eigenaresse er niet meer op durft, ze is eraf gevallen met opstijgen. Nu heeft gerald een maand de tijd om t weer in orde te krijgen en anders verkoopt ze m waarschijnlijk alsnog (was ze eerst al van plan voordat ze gerald tegenkwam)

Heb van Saskia nog 2 hele lieve foto's van gamblertje gekregen, echt lief!!

Volgende week heeft gerald wedstrijd met Gallatée, in arnhem.Dus als een bokker daar ook start en een h*** ziet op een zwarte merrie is t gerald met teetje!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 12:21

*LOL* *LOL* *LOL* hahahaha een h*** op teetje! Klinkt echt fanTASties!!
Moet ik toch binnenkort maar weer eens op een zaterdag jou bij je h*** gaan vervelen! Met chocoboktbroodjes uiteraard! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 14:01

je bent van harte welkom!!!
alleen is je favo paardje er niet, Heidje is weer in duitsland bij dr eigenaars, komt waarschijnlijk van de zomer pas weer terug en misschien zelfs helemaal niet meer. als dr been niet goed geneest kan ze namelijk niet meer bereden worden Verdrietig

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie