renske op haar nieuwe stal en....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

renske op haar nieuwe stal en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 22:42

mevrouw is nog nooit zo gelukkig geweest Haha! Verdrietig

Bij ons kreeg renske dus steenvast 1 kilo pavo 1000, en daar deed ze het echt heel goed op, werd niet gek of gemeen.
Maar nu heeft ze een lichte stal, ruimte en lucht, en mevrouw is van een sukkelige ezel verandert in een mega pittig wedstrijdpaardje Lovers
Maar helaas TE pittig.
Ze werd na 2 dagen echt gemeen, stijgeren met opstappen, geen rem en geen stuur, dus de pavo 1000 meteen weg, en op de gewone onderhoudsbrok.

mevrouw is nu na 3 dagen iets wat minder actief Knipoog maar het zou ongeveer 12 dagen duren voordat alle energie die extra was weer uit haar lijf is. Scheve mond
woensdag in de les liep ze echt heerlijk, helemaal rond, los, en voorwaarts. maar die zelfde dag was ze wel flink aan de longe gezet door de eigenaar ( van die stal) Lachen Lovers En nu is ze 2 dagen niet meer gelongeert door hem en het verschil is meteen weer merkbaar, weer vechten Frusty

Maar goed vooralles is een oplossing Lachen Renske wordt nu komen de week iedere dag door de eigenaar aan de longe gezet, zodat mevrouw eens gaat werken en niet gaat klooien, en daarna ga ik 's avonds rijden. net zoalg tot dat al die "rotzooi" uit haar lijf is Lachen

Dus nog 8 dagen te gaan, ik tel ze af *LOL* Lachen Party!!
Wat een stal verandering, met het juiste klimaat al niet voor een paard kan doen,

renske is echt verandert kijkt anders uit haar ogen glimt nog meer, staat korter in het haar, ( begon alweer haren te krijgen na het scheren )
En ze begint een kontje te krijgn Party!!:#:# overal komen nu ook de spieren door, dus ik zie het wel zo af en toe weer zitten Lachen
Er zitten wel iederes keer wanneer ik rijd goede stukken tussen dus ik ben op de goede weg Lachen Ik ga voor eind mei, waarschijnlijk dan mijn eerste wedstrijd in het B.


Groetjes Lara

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:39

Haha, verandering van menu doet eten he !
Maar dat komt wel goed met Renske als ik dat zo lees.
Ze heeft misschien ook een beetje de lentekriebels in de bol ?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 22:25

hihi, vandaag liep ze weer als een trein, heb eerst gelongeert, Lachen