Boekje voor de hengstenkeuring is binnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Boekje voor de hengstenkeuring is binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 22:45

En Dennis staat op blz 81 als numer 138 Haha! . Ik ben gewoon al zo zenuwachtig.
Ik wil hem zo graag hengst houden maar als hij afgekeurd word laat ik hem castreren. Dan pest ik hem niet langer met zijn hormoontjes waar hij al af en toe heel veel last van heeft Haha! .
Laatst bijgewerkt door Dennis op 10-03-02 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 22:56

Wat leuk! Ik zal voor je duimen hoor! *LOL*
Wanneer is het precies en waar? (je hebt het wel een keer gezegd, maar ik ben het vergeten... Bloos )

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 22:56

Allen waar en hoe laat dan maar *LOL*
Dat het over 14 dagen is staat al in je onderschrift Bloos

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 22:59

23 maart dus. In Ermelo. Veterinair moet hij om 10.45 uur. Verder weet ik nog geen tijden. Heb dat boekje nu een paar uurtjes en al 100x door gekeken. *bibber, zenuwen*
Heb ook al nieuwe Equi-shine gekocht en glansdoekjes. En morgen word hij weer gewassen(doen we nu tijdelijk ff ieder weekeind).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 23:52

Wie gaat hem voorbrengen? Jijzelf?
Succes in ieder geval!!!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 09:35

Bij de hengsten mag je hem zelf niet voor brengen. Dat word dus gedaan. Aan de ene kant is dat wel goed. Je kan geen stomme fouten maken. Maar aan de andre kant, ik ken mijn pony door en door. Maar het is niet anders. Als hij wat gewonnen heeft mag ik wel met hem de ring in.
Het staat toch wel heel gek hoor. Ik tussen de lijst eigenaren.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:40

oww echt heel erg gaaf!! ik ga voor je duimen: PlingUIM* PlingUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM*
Hij is echt zo Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

succes!!!!!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:42

Hardstikke tof joh! Misschien is het ook wel beter dat je hem zelf niet mag voorbrengen, je bent nu al zenuwachtig! Voor de voorbrengers zal het wel een routine zijn, en die weten wat ze moeten doen in zulke situaties. Misschien kom ik nog wel kijken, ik zal zeker even op Dennis letten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, DDDara, Lanoca, Maanon_, Mizora, MyChoice, Niwla, onpaard, PipMarly, Vagabondo en 126 bezoekers