Manegepony overleden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Manegepony overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 23:27

Vanmiddag kwam ik op de manege en hoorde ik dat Golden Jane was overleden...Ik heb nooit op die pony gereden, maar toch moest ik wel even slikken.
Golden Jane was vanaf maandag al ziek (koliek) en wilde gisteren niet meer eten...vanochtend kwam Jan de stal binnen, ze hinnikte, keek hem aan en...het was over Verdrietig

Toen ik vanmiddag met Levi aan het wandelen was op de parkeerplaats (erg groot) zag ik een vrachtwagen komen...ik Levi opzij gezet want hij werd er erg opgewonden van. Bleek het de vrachtwagen te zijn van het destructiebedrijf *misselijk* Ik heb die pony dus in de vrachtwagen gegooid zien worden...bah wat ziet dat er vreselijk uit. Als ik Levi niet vast had gehad had ik echt naar binnen gerend maarja.

Verder best wel een mooie dood voor een pony voor zover je dat natuurlijk kunt zeggen maar ik hoop toch dat Levi nog heeeel lang leeft.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 00:14

he bah wat rottig
nou gecondoleerd.
en ga al die verdrietige manege kindjes maar troosten..
Huilen Verdrietig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:51

Ja, is altijd rottig hè, vooral als je de pony veel gereden hebt, dan is het helemaal erg. Ik reed gelukkig niet meer op de manege toen mijn lievelingspony daar dood ging. Hoorde het een heel aantal weken later pas. Natuurlijk is het dan nog een rotbericht, maar ja, wat kun je eraan doen? Niet veel meer helaas. Boos!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:30

jeetje... was de pony al oud?

Het lijkt me dat die beelden steeds door je hoofd blijven spoken...brrr... Huilen

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 22:35

Ja het was niet iets wat ik nog vaker wil meemaken Verdrietig
De pony was nog niet zo gek oud...jaar of 18 de meeste manegepony's zijn ouder...