WAT BEN IK GESCHROKKEN !!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

wazzup

WAT BEN IK GESCHROKKEN !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 18:11

pfffffff wat ik vandaag heb meegemaakt

Het ging zo :

Mijn pony van 10 maantjes oud ( promiss ) vind het moeilijk om alleen te staan ( ze kan wel zonder mensen ) maar niet zonder paarden !!
ik had dr in de bak gedaan om haar zo te latten wennen aan het idee dat het ook leuk kan zijn en niet persee eng hoeft te zijn als er geen paarden in de buurt staan !! .......
ik had het hek van de bak goed dichtgedaan !! en promiss was wat aan het dollen !! tot..............
ze met een grote vaart op het hek afgallopeerde !! Ik dacht bij me zelf : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!!!! ze probeerte te remmen maar dat was een TE late poging !! Scheve mond ze vloog tegen het hek aan en het hek begaf het !! of teminste het hek vloog open !! ik had dit nooit verwacht !!

promiss draafte het erf op ( ze was wel iets tot stilstand gekomen ) ze draafte richting de stal en bleeft staan bij de staldeur .......ze keek me aan met een blik van : DOE DIE DEUR LOS IK WIL NAAR BINNEN !!

Promiss snel de stal ingezet !! en ......koelings gel op haar schouders gesmeerd ( voor het geval dat ~!! )

Naar de bak gelopen en het naar het hek gekeken hoe dit zou kunnen gebeuren
het hek was gewoon uit de buisen ( in de grond ) geknapt !! zo'n kracht had ze gezet !!

Ik ben zo geschrokken !! ( vooral toen ze het erf op draafde ) ik denk ze moet niet bij de weg komen want dan heb ik een probleem

nou dat was het wel Haha!

KEEEEEEEEY

mzzzzzzzl

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 19:25

nou dat is inderdaad schrikken, paar weken geleden was bonanza onsnapt en onze stal staat 'tegenover' een soort snelweg, en ze vloog het fietspad op (naast de 'snelweg') gelukkig kwam zemeteen weer, pffffff

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie