Superoppepper: Lusitanotest-Bit en ik...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Superoppepper: Lusitanotest-Bit en ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 21:39

Wow, ik was vanochtend een beetje depri ivm met de weer kreupele Pablo en andere stress.
Maar vanmiddag kreeg ik een telefoontje van iemand van Bit (het tijdschrift bedoel ik dus).
Ik mag binnenkort met nog 2 anderen 3 verschillende Lusitano’s uitproberen op het Centro Lusitano in Roermond. De ene is beter is piaffe en de ander heeft weer andere dingen waar hij beter in is. Op elke Lusitano mag ik 10 tot 15 minuten rijden en dan krijg ik ook wat les.
En helemaal gaaf is dat er foto’s worden gemaakt door Arnd Bronkhorst en het dus een artikel in Bit wordt!

Ik kan het nog maar amper geloven want het lijkt me zo gaaf!
Begin deze week had ik gehoor dat ze nog mensen zochten vanaf 20 jaar en m of z niveau. Ik heb dinsdag gebeld en ze hadden al mensen op de lijst maar ik zou het eind deze week horen. Ik had niet verwacht dat ze mij zouden kiezen omdat ik maar m1 ben en helemaal niet bekend.
Maar ik mag dus wel!

Een paar van onze manege zijn al een paar keer wezen rijden op het Centro en die vinden het supertof. Schijnen echt superpaardjes te zijn.

Dit bericht maakte echt heel mijn dag weer goed!
Ik had ook mijn 1e solli-gesprek sinds mijn afstuderen en dat ging volgens mij ook heel goed want ik ben door naar de volgende ronde (bij Vodafone) en met Pablo ging het ook al een stuk beter.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-03-02 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 21:43

Ow wat gaaaaaaf!!! Hou je ons op de hoogte als die Bit in de winkels ligt? Die móet ik hebben natuurlijk!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 21:45

Jippie, het zit je allemaal lekker mee Haha!
Gaaf zeg dat je daar aan mee mag doen, en natuurlijk dat je een ronde verder bent met je sollicitatie.

Hopen dat dit zo een tijdje door blijft gaan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 21:50

Ilindra schreef:
Jippie, het zit je allemaal lekker mee Haha!
Gaaf zeg dat je daar aan mee mag doen, en natuurlijk dat je een ronde verder bent met je sollicitatie.

Hopen dat dit zo een tijdje door blijft gaan Haha!


Ja maar ik zou het zo allemaal aan iemand anders geven als pablo daardoor eens een tijdje gezond bleef.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:35

Pablo word ook heus weer beter Lachen
Probeer er even van te genieten....

En geef die Pieps van jou maar een extra knuffel!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 10:52

Hee wat ontzettend stoer katrien!!! Gefeliciteerd hoor en veel plezier! Met je Pablo komt ook alles wel weer in orde meis!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:00

He wat gaaf!! Ik hoop dat er bij mij ook nog wat tegenover Omar zijn ziekte komt te staan om mij weer een beetje blij te maken.
Dat Centre Lusitano is wel heel tof! Die bit ga ik zeker kopen!

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 11:41

Nou, dat is in ieder geval nog iets positiefs om naar uit te kijken, dat kun je wel gebruiken geloof ik!

Ik kijk nu al uit naar die Bit! Haha! Enne: wel lachen naar de fotograaf hè? }>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:44

wat gaaf! hoe ben je daar bij gekomen? zou ik ook wel willen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:57

Zooo, wat gaaf!!! Ik ga die Bit wel lezen hoor! Echt super cool!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:11

Mieke schreef:
Enne: wel lachen naar de fotograaf hè? }>

Ha ha dat zal ik zeker doen! Ik smile al bij de gedachte alleen al!
Maar ik verwacht niet dat er foto's van mij in Bit komen, ik ben niet zo fotogeniek maar wie weet. Ik zie het wel. Ik vind het sowieso al supertof dat ik mag komen.
Pieblie was vandaag ook al weer erg vrolijk en gaf een bok met hoefzak en al dus dat gaat wel goed. En dinsdag krijgt hij ijzers met zooljes dus dan zijn we van dat geziek af (en zal je zien dat hij gaat hoesten oid Frusty , oh nee, ik moet positief blijven Schijnheilig )

Ik wist dat ze mensen zochten doordat: ze vroegen laatst in Bit om emsnemmet rare maten om mee te werken aan ene artikel over rijbroeken en moeilijke maten. Mijn moeder had daarop gereageerd (is namelijk heel klein maar wel fors). Het artikel ging niet door omdat ze niet genoeg er van konden maken (ze konden niks anders bieden dan wat je bij de betere ruitersportspeciaalzaak ook kan krijgen; dat rijbroeken apart worden besteld in afwijkende maten). Maar ze mailde dus wel dat ze nog mensne op m of z -niveaua vanaf 20 jaar zochten voor dat Lusitano gebeuren. Mijn moeder heeft dit naar mij doorgemaild en ik heb meteen gebeld uiteraard!
Ik heb dus echt flink mazzel gehad!

Het lijkt me ech heel leuk. het is niet zo ver weg bij ons en een paar mensne van stal gaan daar wel eens lessen (op de Lusitano's) en die zijn heel enthousiast dus ik ben benieuwd!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Re: Superoppepper: Lusitanotest-Bit en ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:47

Katrien schreef:
Ik mag binnenkort met nog 2 anderen 3 verschillende Lusitano’s uitproberen op het Centro Lusitano in Roermond.


hey Pb me dan, dan kom ik langs, kunnen we mis ook ff meeten Lachen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers