Jos Lansink op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Jos Lansink op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:49

Dinsdagavond was ik aan het rijden (ja toen was Pablo dus net even goed Frusty ) en ik zag zo'n bekend gezicht. Ik dacht al:"ik ken die man maar waar is het ook alweer van, lijkt wel Jos Lansink". Maar het was hem dus ook.
En Jos Lansink heeft dus Pablo gezien. Ik geloof niet dat hij Pablo echt heeft gezien maar het is wel grappig natuurlijk. Ik was wel aan het rijden maar de blik van Jos was meer op zijn zoontje gericht. Het zoontje van Jos krijgt zijn ponyprivelessen bij ons op de manege en daarom waren ze dus dinsdag op de manege. (mijn springinstructeur komt van zangersheide en is wer het broertje van onze manegeeigenaar en de vrouw van de springinstructeur geft de ponyprivelessen, vandaar. En Zangersheide ligt her vlakbij)
Je zou toch denken dat ze op Zangersheide wel genoeg paarden hebben maar ik geloof dat ze het wel leuk vonden om op een maege te komen.
wel grappig want op mijn oude manege is Marlies van Baalen begonnemte haar ponylessen.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:38

naar mijn weten heeft Jos Lansink alleen maar een dochter hoor die Roxanne het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:12

Nou dit is toch echt ook een jochie hoor. Er was wel ook een meisje bij. Dus Jos zal inmiddels wel 2 kinderen hebben.