Zijn jullie ook weleens héél trots op je pony en op jezelf?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Zijn jullie ook weleens héél trots op je pony en op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 23:02

ja zijn jullie weleens heel trots op jezelf en je pony en zo ja wanneer dan? Ik had dat vandaag.....
ik had les en was vorige week op vakantie geweest en gister alweer gereden enzo om de spieren weer wakker te schudden (ze was wel gelongeerd hoor) en ze liep op de volte helemaal een beetje aan de teugel en met wijken ging ze al supergoed (voor haar doen dan we hebben het haar net geleerd) achterwaarts ook mag nu 3 stapjes achteruit doen i.p.v. 2. En het galoperen *zucht* ging zo goed ze sprong in een keer aan. galopeerde net als een normaal paard. Eindelijk na 7 maande oefenen. En dankzij jullie advies, mijn instructrice en mijn doorzet(vind dat dat er ook mag zijn). ze moet alleen nog een beetje meer op de hoefslag maar dat komt wel. Ik ben op zo'n moment zo trots op haar dat ik haar wel dood kan knuffelen van blijdschap (en het was ook nog mooi weer)
te mooi om waart te zijn eigenlijk.

Mzzl, Lotte

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 12:15

nou ik ben elke dag heel trots op mijn pony:omdat ze zo mooi is:omdat ze zo brutaal is:omdat ze zo goed haar best doet:omdat ze zo leuk is:en heeeeel soms als we beiden een compliment hebben gehad ben ik ook op mezelf trots Knipoog

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:30

ben soms toch wel een beetje heeeeel erg trots op haar als er iemand zegt; "go dat is een mooie shet zeg. " dat hoorde ik namelijk pas een fokker zeggen over MIJ puck.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:35

Ik ben dagelijks trots op Dennis, gewoon omdat hij mooi is en om wat we al berijkt hebben.
Hij doet gewoon bijna altijd z´n best en meestal ben ik de gene ie het verpest. Vandaag voor het eerst met dubbele longe gelongeerd. Hij lekker ontspannen voorwaarts, netjes nagevelijk. Ik stond helemaal versteld, hij loopt nooit zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:19

ik was een paar weken terug met mijn paard bij de veearts, hopelijk nu echt voor het laatst. Er was nu echt helemaal geen enkele bemerking meer op zijn bewegingsapparaat en hij heeft daar door de baan gesjouwd... Hij is lange tijd kreupel geweest en de kansen op herstel waren niet zo heel groot, dus ik ben echt héééél erg trots op hem nu. Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:21

Ik ben super trots op mn Kameel! Mag dat ook? Hihi! *LOL* Lovers
Ze is echt een schatje, en gaat de eerst komende 4 jaar voor geen goud meer weg! Daarna zou ze helaas weg moeten Verdrietig Of ik moet 2 paarden kunnen onderhouden.
Maar ik ben iig super trots op mn Kameel!!!!! Lovers Cool
Maar op mezelf ben ik nooit echt trots hoor.. Schijnheilig

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:26

Vorig jaar, toen ik les kreeg liep Mazzel eens een keer echt super. Heel netjes aan de teugel enzo en mijn instructrice zei echt zo "zo mooi heb ik hem nog nooit zien lopen"
Toen was ik héél trots op mijn mannetje Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:32

Ja, vandaag!! Party!! Party!! Party!! Wow, wat kan dat dier lopen zeg! Had er echt een ontzettend goed gevoel bij en zat er nogal trots op. Er staan ook wat fotootjes van deze superdag op in the picture. Lovers

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 23:09

Ik ben ook trots op mijn kanjer hoor!
Ik heb iedere dag plezier van hem.
En vooral als hij zich heel mooi toont, heb ik zo iets van die knappe ruin is toch maar mooi van mij. Kwijl Lovers Kwijl .

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 07:09

Ik ben heeeeel trots op Perry! Ik begin namelijk eindelijk een band met hem te krijgen (werd wel `s tijd na 2 jaar *LOL* ). Hij zet zich altijd voor je in en laat je nooit in de steek. Hij heeft het meest gave karakter dat je je maar kunt wensen!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 14:47

ik sta regelmatig te glunderen bij mijn bollie. Als iemand weer een complimentje maakt over wat voor geweldig paard hij is, of hoe lief hij is.
Ik ben nu helemaal trots op hem, omdat hij na een ziekte periode in ene wonder boven wonder beter aan het worden is, terwijl de dierenarts hem afgeschreven had Lovers

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 15:06

zekker dat ik trots ben op mijn pony. het longeren ging eerst totaal niet maar nou gaat het gewoon super!!!!!!!!!!!! dan ben ik echt trots op mijn boy Party!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 19:36

De laatste weken ben ik al onwijs trots op Nappie. Eindelijk begint ie alles een beetje door te krijgen hoe het allemaal werkt Haha! De afgelopen 5 dagen heeft ie letterlijk geen vhoef verkeerd gezet Knipoog

Oja, laatst hadden we een carrousel wedstrijdje en hij bleef zo "cool" (was pas 4 keer in een binnebak geweest en had nog nooit zoveel mensen, flitsers en harde muziek gehoord!) echt zo van kijk mij eens braaf en mooi zijn. Geweldig!!!!

Eigenlijk ben ik altijd al trots op hem geweest Lovers

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 22:32

Nathalie schreef:
Maar op mezelf ben ik nooit echt trots hoor.. Schijnheilig


Wat dan ben je nooit trots op jezelf? Doe je het zelf nooit goed dan?
ik dnek dat jij ook wel trots op jezelf kunt zijn. Je rijd toch op een 3 jarige das niet altijd even makkelijk of wel dan?

Mzzl, Lotte

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 22:46

Op mijn paardjes ben ik altijd trots. Omdat Udinde zo lief stil staat bij het halstertje omdoen, als Isolda een paar pasje goed doet of als Berber me een knuffel geeft. Of ik ben gewoon trots op ze als ik ze lekker zie grazen in de wei. Ze zijn gewoon mijn trots! Lachen

Op mezelf ben ik niet zo gauw trots. Ik doe niet zo veel bijzonders eigelijk Haha! Een beetje meeliften, daarop ben ik niet trots *LOL*

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 13:54

Ik ben altijd trots op Barbiano Het zal nl altijd genieten blijven om hem te rijden ook al is ondeugend, hij is gewoon een grappige macho.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

ja hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 15:51

Zondag nog...
Remy is draver geweest en dus geen superdressuurpaard. Zondag vond ik het tijd worden om toch eens de galopwissel te gaan oefenen omdat we al behoorlijk ver zijn gekomen met dressuur, ondanks dat nog niet alles helemaal perfect gaat.

Dus een balk in het midden van de bak en toen volte links, jump !, volte rechts, jump!, volte links, jump ! en zo verder. Bij iedere sprong over de balk moest hij natuurlijk wisselen, en na een paar keer snapte hij het.

Ik had het zelf ook nog nooit gedaan met een ander paard, en als ik het zonder balk deed begreep hij het niet. Maar nu wel !

We gaan dit de komende tijd nog wel vaker doen, en dan als het helemaal goed gaat, proberen we het eens zonder balk.
ben benieuwd !

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 15:59

ik ben echt super trots op mijn lieve pony , hij heeft vorig jaar in totaal 7 mnd stil gestaan door een blessure aan zijn rechter voor been en zijn rechter achter been. en rijd sinds dit jaar weer wedstrijden heb er nu 3 gereden en we gaan nu alweer over naar de M2 echt helemaal geweldig! en op me zelf ben ik ook wel een beetje trots want ik heb het hem allemaal zelf geleerd , of komt dit nu een beetje eigen dunkerig over ???
ik hoop dat het verder nu ook zo goed blijf gaan , maar ik denk van wel want hij loopt nu echt super relax! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

sanna
Berichten: 64
Geregistreerd: 02-02-02
Woonplaats: dalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 20:54

ik ben 1 keer trots geweest op mezelf ik ging 10 weken stage lopen bij een nederlandse boer en als dank kreeg ik een new forest merrie veulen opasia en ik ben nu heel trots en blij met haar wij hebben thuis wel pony,s maar ja die zijn toch eingelijk van pa en ma maar deze is voor mij ik wist ook niet wat ik moest zeggen of eerlijk gezegd ik kon hellemaal niks meer zeggen. Haha! Bloos Pling

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:55

Ik ben zowieso trots op me pony!
En als iemand dan een komplimentje maakt, ben ik helemaal happy!
En ook als bv iemand zegt: wat een stomme knol, dan denk ik: JALOERS op mijn mooie pony!
Maar op mezelf niet hoor.... moet nog zoveel leren

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:22

Ik ben ook elke dag trots op Chinouc.En ook elke keer als de veearts komt en ze geen stap verzet en nergens moeilijk over doet.Of als er een kraanwagen voor ons bezig is en toch langs gaan ook al vind ze het stikum tpch een beetje eng.Of omdat ze altijd zo lief is voor iedereen.
*zucht* kortom ik ben verliefd Lovers

Op mezelf ben ik ook niet zo snel trots,maar als ik denk dat ik wel in mn uppie een paard kan onderhouden vind ik dat wel heel erg leuk.
In de tijd dat ik Chinouc heb ben ik erg veranderd...volwassener geworden Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 22:52

Hmm, zijn er maar weinig die wel trots op zichzelf zijn, terwijl jullie toch degene zijn die het paard gemaakt hebben. Zo aanhankelijk, en op de manier waarop hij loopt en zich gedraagt. Ik vind dat jullie voor elke keer dat je trots bent op je pony of paard ook trots moet zijn op je paard. Je kan op zijn minst trots zijn op het feit dat je zo'n piekfijne pony of paard hebt! Haha! EN NOU TROTS ZIJN OP JEZELF!!! Knipoog

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:06

Ik ben heeeeeel vaak trots op mn Concordetje. Ze is gewoon Lovers *zucht*

En ik ben soms ook best wel trots op mezelf omdat ik Concorde toch maar netjes kan laten lopen, ze is veranderd van rodeo-merrie naar lief-knuf-beest. Ook was ik laatst heel heppy toen ik met Loekie in de prijzen zat, er werd errug goed gereden, en Loekie wordt altijd door iedereen afgekat (zn vorige ruiter heeft allerlij rotverhalen over hem verspreid), en ik was ook altijd t kneusje zeg maar. Nu duz nie meer. Als ik soms 'eigen-paarden-mensen' zie rijden, dan vind ik dat ik t toch nog wel aardig heb opgepakt na al die oliebol. Clown