Werd echt helemaal warm van binnen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Werd echt helemaal warm van binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 21:30

Ik was Tamara ff aan het helpen met een webcam en toen kwam er iemand aan de deur. Er stond een kleine pony met deken op buiten de wei. Wij wisten dus al genoeg, Dennis z´n halster gepakt en d´r heen. Ik stap de auto uit en roep Dennis. Hij tilt z´n hoofd op, hinnekt en komt op me af galoperen. Gewoon zo lief. Geweldig is dat, echt genieten. Hij z´n halster om, Tamara keerde even de auto(het was al net ff te donder om alleen zo langs de weg te gaan) en ik sprong al op Dennis. Netjes de haven af draven, klein stukje dijk weg en toen de laatste 300 meter netjes aan galoperen en onwijs hard!!!!!!!!!!!!!! Plat op zijn nek, zonder zadel, enkel met een halster en een touwtje. Bijna bij het pad liet hij zich op mijn stem en zit terug nemen.

*zucht* Lovers

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 21:39

wat is het toch een schatje jullie zijn echt een goede combinatie
hoelang ken je hem nu?

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 22:09

Even lang als jij. Sinds 2 januari 2001 Haha! .
En van de zomer is voor het eerst gebleken dat hij echt alles voor me is(en ik ook voor hem). 2 weken vakantie waren niet leuk en hij stond in de wei te suffen en wou niets.
Daarna toen ik dat ongeluk kreeg. Toen was hij ook duffer dan normaal en toen ik opknapte deed hij dat ook(terwijl ik in het ziekenhuis lag en hem dus niet zag).

En moeilijk he! Den longeren met mij d´r naast Haha! . Da´s ook al een teken dat we gek op elkaar zijn. Dat hij ook blij is om mij te zien.

Lovers

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:19

tja das waar ik ken hem even lang maarrrr ik zie em veel minder
VEEL minder Haha!
en we zullen zien hoe maggie over een 7 maanden reageerd
en ja longeren is moeilijk ( voor het eerst Haha!)
maar goedddd.

veel plezier met hem!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jildou1979, Mark0919 en 45 bezoekers