De Bit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:02

Ach, iedereen moet gewoon zelf weten hoe hij op zijn paard zit. Als ik een nette rijbroek aan heb, dan doe ik dat niet omdat ik een kakker ben of omdat het verplicht zou zijn op stal, maar gewoon omdat ik dat leuk vind. Maar als ik ff hoeven moet teren, doe ik dat ook zeker niet in een dure rijbroek, maar gewoon in...... juist, oude flubber spijkerbroek Haha!

Meneer John Swaab moet het lekker helemaal zelf weten dat hij bepaalde kledingeisen stelt, diegenen die wél gewoon in hun spijkerbroek willen komen die zullen toch ook niet zo'n stal uitkiezen? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er bij hem op stal echt helemaal niemand is die niet ook eens in een spijkerbroek verschijnt....

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:03

Ook ik heb het stuk gelezen en ik moet zeggen dat ik het tot op een bepaalde hoogte met hem eens ben. Het enige waar ik het niet eens mee ben is die piercings }> . Dat vind ik een belachelijke eis die hij steld aan zijn klanten. Maar ja, wat Sugarmiss al zei, je heb het te nemen en anders zoek je verder.
Ik erger me dood aan mensen die op hun paard zitten met broeken waar een split in zit tot hun knieen of schoenen/laarzen nog hoger dan de Dom.
Wat mij betreft zit je verzorgd op je paard en is je kleding aangepast. Je bent toch ook niet aan het turnen in je spijkerbroek.
Deze man opend een dressuurstal en als je daar wil staan heb je je aan de voorwaarden te houden.
Voor westernruiters vind ik deze kledingeisen niet gelden omdat die andere kledingeisen stellen. Je gaat ook niet naar een pleassurewedstrijd in je witte rijbroek met opgepoetste laarzen. Die vergelijking kan hier dus niet getrokken worden.
Als ik iemand zie rijden, paard helemaal in westernstijl, ruiter in dressuurkleding, lig ik ook helemaal in een deuk .

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 16:03

Alleen om te stellen dat het een gebrek aan normen en waarden is om in een spijkerbroek te rijden...


waar wordt dat gesteld??? Verward

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:05

Prima schreef:
ben ik het helemaal mee eens. de normen en waarden die hij hanteerd (netjes geen spijkerbroeken geen piercings en al die fratsen) dat spreekt me ook aan. Van die weidegang, dat is jammer. Voor de rest is alles bijzonder goed in orde. dan hebben we het ook over eerste klas materiaal. Ik denk dat hij liever helemaal leeg staat (voor het geld hoeft hij het toch niet te doen), dan dat hij van die quasi proleten ziet komen die niet serieus bezig zijn met de paardensport. Dus die stal zal voor de meeste niet zijn weggelegd. Alleen voor hele serieuze mensen die de top wilen halen.

Contact hebben met de buurtjes, dat kan daar niet. ze kunnen elkaar net zien. De mensen die daar komen met hun paard willen misschien niet allemaal conact met de buurtjes, omdat die paarden allemaal 50duizend plus. het is dus absoluut niet een stal waar een paard terecht moet komen die mensen gewoon hebben voor de lol/recreatie.


Quasi proleten die niet serieus bezig zijn met de paardensport? Het is geen stal waar een paard terecht moet komen die mensen gewoon hebben voor de lol?

Jongens, jongens, we leven toch al lang niet meer in een 'klassemaatschappij'? Dit is iets waar ik mij ontzettend aan kan ergeren!!!

'k Zou toch even iets willen vertellen...Ik kom regelmatig op een manège (om daar les te geven op een ponykamp), waarvan een heel deel is afgehuurd door de Braziliaanse nationale springploeg. Lijkt me dat die mensen wel voldoen aan: mensen die ver willen komen in de paardensport. Wel, die mensen hebben dan wel aparte stallen, maar ze trainen in dezelfde piste als de piste waar ik aan beginnertjes les op pony's met goedkope zadeltjes op les sta te geven, ze zijn altijd heel vriendelijk & geïnteresseerd, altijd bereid tot een babbel, geven er totaal niet om dat ik daar op modderige Dr Martens rondloop ipv op pas opgeblinkte leren rijlaarzen, & hun groom loopt trouwens regelmatig zelf in een jeansbroek rond. De would be's van die manège, ja, die lopen daar met hun neus in de lucht & vertikken om 'bonjour' te zeggen als je ze tegenkomt...

Die mens met zijn dure stallen doet wat hij wil natuurlijk, maar ik schrik wel een beetje van de reacties van sommige Bokkers. Maarja, dat kom je natuurlijk altijd & overal tegen, mensen die zich beter voelen dan anderen...

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:09

Prima"]
[quote="Billy schreef:
Even offtopic:
Prima, ik vind je wel een heel eng mannetje worden.
Jouw vooroordelen zijn eindeloos. Mensen met piercings zijn "dat soort mensen", ze komen uit een "bepaald milieu". Het heerst niet in "jouw milieu".
Ik weet niet uit wat voor milieu je komt, waarschijnlijk behoren jullie tot de mensen die het beter tot erg goed hebben in Nederland. Dat is geen reden om neer te kijken op mensen die minder te besteden hebben of uit een wat "gewoner" milieu komen. Ik kom ook uit een gewoon milieu, we hadden het prima, maar geen gekke dingen. Wel normen en waarden.
Kledingeisen vind ik prima, als ik aan het werk ben. Hoe ik er op stal bijloop, heel gewoon, niks bijzonders, is mijn zaak, mijn vrije tijd en mijn hobby. Ik loop er nooit slonzig bij, maar ook niet modieus of zo.
Ik heb liever te maken met gewone mensen, die hart voor hun medemensen en hun dieren hebben, en met een piercing of tattoo, dan met mensen die zich bij voorbaat vanuit "hun milieu" al te goied vinden voor andere mensen.
Ik hoop dat jij nog eens leert om over milieu's heen te kijken en naar de mens zelf te kijken, zonder vooroordelen van paars haar, piercings, tattoos. Misschien dat je je mening dan bij kunt stellen. Ik heb nl het idee dat jij steeds je vooroordelen bevestigd ziet, omdat je dat graag wilt.
Iemand uit een "goed milieu"met een grote mond is bij jou waarschijnlijk assertief, en als ze uit een ander milieu komen met piercings of tattoos zijn ze asociaal.


Ohhh wat negatief. Nee hoor, ik ben niet eng ik ben juist heel lief. ik houd alleen niet van mensen met enge piercings, al hebben ze drie bmw's. Het isook zo nutteloos om je ergens vanaf te zetten. Ik kom ook uit een normaal gezin zonder poen. Verder heb ik al heel veel meegemaakt qua mensen.

Nee iemand met piercings of tattoos zijn niet asociaal, hooguit aanstootgevend. Ik houd er niet van en de ander wel. Het zijn heel vaak mijn type mensen niet, mag dat dan niet? En dat komt niet door die piercings hoor. Ik houd van 'netje' 'plain', whatever. Die mensen houden er ook vast niet van dat ik er netejs bijloop. Zij denken dan hetzelfde. Alleen ik kom er iets verder mee in het leven denk ik en zij niet. Dat zij die doelstellingen misschien niet hebben is hun zorg. Bovendien ben ik een bijzonder gelukkige man en laat het me eigelijk koud wat andere mensen doen met hun lichaam. Ik ben een echt mensen mens en houd van contact. Vraag het aan iedereen die me kend, en ze zullen beamen dat ik heel aardig ben.
[/quote]

Moet je eens naar mijn foto's kijken in mijn profiel en proberen mijn piercings aan te wijzen...

Zelfs over mensen met pierings kan je niet dergelijke vooroordelen hebben, ik kan er ook zeer verzorgd, gala blabla uitzien en voor kak doorgaan...
Je kan mij aantreffen in een oud tshirt en afgetrapte spijkerbroek, maar ook netjes afgekleed of kak icluus bontjas Knipoog , alleen een mantelpakje vindt ik me niet staan...

Schuif gerust al je vooroordelen aan de kant, hoe klein ze dan ook mogen zijn, tis namelijk nergens voor nodig Lachen

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:10

Prima"]
[quote="Margreet"]geen spijkerbroeken geen piercings en al die fratsen) dat spreekt me ook aan.
[/quote]

[quote="Marianne"]
Ha! bij die Swaab mag je niet in een spijkerbroek rijden. Is die man nou gek geworden. Kledingvoorschriften op stal. Niet zo gek dat die stallen leeg blijven.
[/quote]

[quote="Prima schreef:
[
ben ik het helemaal mee eens. de normen en waarden die hij hanteerd (netjes geen spijkerbroeken geen piercings en al die fratsen) dat spreekt me ook aan.
[/quote]


Nou, prima, hier wordt dat gesteld.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Re: Western ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 16:16

Sibold"]
[quote="Prima"]
Mijn vooroordelen zijn tot nu toe nog noooit onbevestigd gebleven. Volgens mij heeft het met afzetten te maken (en dan heb ik het over mensen die dit besluiten te doen op hun 15de en niet op hun 30ste)
[/quote]

Gutte gutte gut zeg... wat een kortzichtigheid!
Toevallig ben ik boven de 30 heb een goed betaalde job, 2 auto's voor de deur, een koophuis, zwart haar en een piercing (o guttegut, wat zet ik me af als 30-er ojee Schijnheilig ) Bij ons op stal is iedereen welkom, of je uit een kak-dorp komt of uit de boerenprut, jong bent, oud bent, zwart haar hebt of geen haar, het maakt niet uit je bent welkom met je paard en je spijkerbroek! Als ik in een spijkerbroek op een paard wil zitten dan doe ik dat, want daar ben ik vrij in (Oja?, ja IK ben daar vrij in en niemand verplicht mij wat ik aan MOET ,ook niet op de werkvloer)

[quote="Prima schreef:
Kleding voorschriften heeft te maken met (fatsoens)normen die binnen bepaalde kringen gelden. Het heeft dus wel degelijk te maken met waarden en normen. Indirect wel te verstaan. Je kan veel aflezen aan iemands voorkomen. je kleed je zoals je bent. Ik zie er altijd verzorgd uit.
Ik ben ook een verzorgd persoon met fatsoen
. Wil niet zeggen dat dat altijd opgaat, maar ik vind er wel wat inzitten


Volgens mij ben je erg in de war Prima... fatsoen? Waar dan?
Get a life
[/quote]

Waar heb je het toch over mens. Je hebt alles behalve hersenen. Koophuis zal vast niet je eigen verdienste zijn.

Ik heb het niet over mensen van 30 die besluiten een piercing (jak alleen dat woord al) te laten zetten, maar iemand van 15, lezen dus!

En dan het onderste gedeelte van je tekst. Het raakt kant noch wal.
Wat betreft het kortzichtigheid: ik kan alles en iedereen begrijpen, maar dat wil nog niet zeggen dat het mijn keuze is en dat ik het maar moet omhelsen. Op elke situatie en op elk type mensen die je catagoriseerd, zijn uitzonderingen. Neem niet weg dat ik het niet aantrekkelijk vind. Verder zal het me aan me reet roesten wat mensen willen doen met hun leven en lijf.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Re: De Bit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:22

Vippie schreef:
Voor dat geld kan ik nu 2 paarden stallen MET weidegang, en op mijn vorige stal zelfs 3.


Viv


Op welke stal stond jij dan??!!!!(Zoetermeer??)

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:22

Prima schreef:
Nee iemand met piercings of tattoos zijn niet asociaal, hooguit
aanstootgevend
.


En dat mag je me dus ook even uitleggen. Ik heb 3 tattoo's, een op mijn rechterbovenarm, een op mijn linker en en om mijn navel. Ik draag geen naveltruitjes (ben ook geen 15 meer!), kortom, NIET zichtbaar! Ik heb ze dan ook voor MEZELF laten zetten en NIET voor een ander.....

Dus in hoeverre ben ik dan aanstootgevend voor jou? Aan mijn buitenkant (met kleding aan) zie je niet 1 tatouage!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 16:24

Roos"]
[quote="Prima"][quote="Margreet"]
geen spijkerbroeken geen piercings en al die fratsen) dat spreekt me ook aan.
[/quote]

[quote="Marianne"]
Ha! bij die Swaab mag je niet in een spijkerbroek rijden. Is die man nou gek geworden. Kledingvoorschriften op stal. Niet zo gek dat die stallen leeg blijven.
[/quote]

[quote="Prima schreef:
[
ben ik het helemaal mee eens. de normen en waarden die hij hanteerd (netjes geen spijkerbroeken geen piercings en al die fratsen) dat spreekt me ook aan.
[/quote]

Nou, prima, hier wordt dat gesteld.


Hahaha, ja, maar ik denk dat het bedoeld wordt in context met de dressuursport. Daar komt dat dus niet in voor. Of wel? Als je serieus met je paard wil werken en de top halen, dan heb je dat dus niet aan. Denk ik hoor.
Laatst bijgewerkt door Prima op 08-03-02 16:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Western ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:29

Prima schreef:
Waar heb je het toch over mens. Je hebt alles behalve hersenen. Koophuis zal vast niet je eigen verdienste zijn.


Ja, dat bedoel ik nou met FATSOEN Haha!
Ooit wel eens de bokt-regeltjes gelezen?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:32

Prima schreef:

Hahaha, ja, maar ik denk dat het bedoeld wordt in context met de dressuursport. Daar komt dat dus niet in voor. Of wel? Als je serieus met je paard wil werken en de top halen, dan heb je dat dus niet aan. Denk ik hoor.


Toen ik mijn paard nog had, reed ik weliswaar geen wedstrijden maar was wel serieus aan het rijden en als het zomers bloedje heet was trok ik een spijkerbroek aan ipv rijbroek en warme laarzen, simpelweg omdat ik dat meer comfort vond hebben. En de instelling om de 'top' te halen was er wel, lag ook in de planning. Reden dat ik geen wedstrijden reed was omdat het paard net onder het zadel was en ik haar even later moest verkopen wegens verhuizing. (overigens met een hele mooie marge). Ik moet ook opmerking dat waar ik van oorsprong vandaan kom het met een spijkerbroek in de zomer en vroege herfst fijner is wanneer je off road ging. (Distels en dergelijke, die dwars door je rijbroekje heen gaan - staatsbosbeheer en onderhoud aan ruiterpaden Frusty )
Laatst bijgewerkt door Caritas op 08-03-02 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 16:33

Buitenzorg"]
[quote="Prima schreef:
Nee iemand met piercings of tattoos zijn niet asociaal, hooguit aanstootgevend.


En dat mag je me dus ook even uitleggen. Ik heb 3 tattoo's, een op mijn rechterbovenarm, een op mijn linker en en om mijn navel. Ik draag geen naveltruitjes (ben ook geen 15 meer!), kortom, NIET zichtbaar! Ik heb ze dan ook voor MEZELF laten zetten en NIET voor een ander.....

Dus in hoeverre ben ik dan aanstootgevend voor jou? Aan mijn buitenkant (met kleding aan) zie je niet 1 tatouage!
[/quote]

laten we het zo zeggen, je zou niet mijn vriendin zijn. (is er een correlatie tussen de SP het zetten van lichaamsversieringen?)(als ze nou eens de mensen hun stem gedrag zetten naast dat wat ze bestemd hebben, zal VVD dan als laagste uit de bus komen?)

Ik ken ook een aantal mensen/vrienden met een tattoo, moeten ze helemaal zelf weten. IK vind het niet mooi, vaak zelfs lelijk. Doet verder niets af aan die mensen, dat weet ik ook wel. Veroordeel ze erook niet om dat ze die tattoo hebben. Zou niet durven. Verder ken ik niemand met een 'echte' piercing, zoals door je neus of kin of whatever.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Re: Western ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 16:35

Sibold"]
[quote="Prima schreef:
Waar heb je het toch over mens. Je hebt alles behalve hersenen. Koophuis zal vast niet je eigen verdienste zijn.


Ja, dat bedoel ik nou met FATSOEN Haha!
Ooit wel eens de bokt-regeltjes gelezen?
[/quote]

iedereen krijgt zoveel respect als hij/zij verdiend. Ik begon niet, dus dat zou je vast niet bedoeld hebben met je aanvankelijke tekst.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:36

Wat bedoel je Prima? Schijnheilig Hoe linkser des te meer lichaamsversieringen Haha! (ik vind het mutilaties, maar da's mijn mening).

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Western ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:40

Prima"]
[quote="Sibold"][quote="Prima"]
Mijn vooroordelen zijn tot nu toe nog
noooit
onbevestigd gebleven. Volgens mij heeft het met afzetten te maken (en dan heb ik het over mensen die dit besluiten te doen op hun 15de en niet op hun 30ste)
[/quote]

Gutte gutte gut zeg... wat een kortzichtigheid!
Toevallig ben ik boven de 30 heb een goed betaalde job, 2 auto's voor de deur, een koophuis, zwart haar en een piercing (o guttegut, wat zet ik me af als 30-er ojee Schijnheilig ) Bij ons op stal is iedereen welkom, of je uit een kak-dorp komt of uit de boerenprut, jong bent, oud bent, zwart haar hebt of geen haar, het maakt niet uit je bent welkom met je paard en je spijkerbroek! Als ik in een spijkerbroek op een paard wil zitten dan doe ik dat, want daar ben ik vrij in (Oja?, ja IK ben daar vrij in en niemand verplicht mij wat ik aan MOET ,ook niet op de werkvloer)

[quote="Prima schreef:
Kleding voorschriften heeft te maken met (fatsoens)normen die binnen bepaalde kringen gelden. Het heeft dus wel degelijk te maken met waarden en normen. Indirect wel te verstaan. Je kan veel aflezen aan iemands voorkomen. je kleed je zoals je bent. Ik zie er altijd verzorgd uit.
Ik ben ook een verzorgd persoon met fatsoen
. Wil niet zeggen dat dat altijd opgaat, maar ik vind er wel wat inzitten


Volgens mij ben je erg in de war Prima... fatsoen? Waar dan?
Get a life
[/quote]

Waar heb je het toch over mens. Je hebt alles behalve hersenen. Koophuis zal vast niet je eigen verdienste zijn.

Ik heb het niet over mensen van 30 die besluiten een piercing (jak alleen dat woord al) te laten zetten, maar iemand van 15, lezen dus!

En dan het onderste gedeelte van je tekst. Het raakt kant noch wal.
Wat betreft het kortzichtigheid: ik kan alles en iedereen begrijpen, maar dat wil nog niet zeggen dat het mijn keuze is en dat ik het maar moet omhelsen. Op elke situatie en op elk type mensen die je catagoriseerd, zijn uitzonderingen. Neem niet weg dat ik het niet aantrekkelijk vind. Verder zal het me aan me reet roesten wat mensen willen doen met hun leven en lijf.
[/quote]


Dit klinkt al genuanceerder dan "je kunt veel aflezen aan het feit hoe iemand zich kleed: dus kleed je je niet fatsoenlijk, ben je niet fatsoenlijk."Jij stelde dat je fatsoenlijk was, omdat je je fatsoenlijk kleedt. Er kwam geen uitzondering aan te pas. Als ik die vooroordelen in je eerste berichten zo lees, (quasi proleten etc....) heb ik ook de neiging om naar een teiltje te grijpen... Misselijk

Als jou vooroordelen nog nooit onbeantwoord zijn gebleven heb je (misschien gelukkig voor de desbetreffende personen) niet veel contact gehad met "dat soort mensen". Allemaal een kwestie van statistiek. Hoe meer mensen je tegen komt, hoe kleiner het percentage wordt dat wèl aan je verwachtingen voldoet. Snappez-vous? Maar misschien wil dat er niet bij jouw in.

Ik heb met Sibold één keer gemeet, en ik moet zeggen dat ze meer klasse uitstraald en meer hersens heeft dan wat ik op grond van jouw uitlatingen hier op bokt van jou kan zeggen. Extreme duivel

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:41

Kijk kijk, Prima laat z'n ware aard zien. Het vernisje van fatsoen zal wel erg dun zijn }>
Dat bedoel ik nou met beschaving, of liever gebrek aan.....
Dat zit dus niet in het niet hebben van een piercing of tatouage.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:44

Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 16:58

kennelijk heb jij dat niet. Ik reageer alleen aangevallen, omdat jij me eng noemde. fatsoenlijk? Nee, maar het deed me wel goed.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:01

Misschien eerst eens nadenken over de reden waarom ze je 'eng' noemde?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:03

Prima schreef:
kennelijk heb jij dat niet. Ik reageer alleen aangevallen, omdat jij me eng noemde. fatsoenlijk? Nee, maar het deed me wel goed.


Ik weet niet wat je liever hebt: een goed gevoel dat maar even duurt, of gezichtsverlies ten opzichte van heel bokt?

Als je voor het goede gevoel gaat....hmmm...toch nòg minder hersens dan ik had gedacht...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 17:05

Iedereen zijn mening, maar ik viel niemand persoonlijk aan. Zij wel.
Verder ben ik heel erg fatsoenlijk voor mensen die dat ook zijn naar mij, met of zonder piercing.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:06

Het ging over de reactie:
"Waar heb je het toch over mens.Je hebt alles behalve hersenen. Koophuis zal ook niet je eigen verdienste zijn"

Dat vind ik dus een onfatsoenlijke reactie. Alleen omdat zij een piercing heeft? Of omdat ze het niet met je eens is?

Grow up, probeer de wereld eens met een ruimere blik te bekijken en niet iemand af te schrijven op uiterlijkheden.
Misschien dat het je wel erg meevalt, en dan hoop ik dat je je rot schaamt over al je vooroordelen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 17:08

Cassidy"]
[quote="Prima schreef:
kennelijk heb jij dat niet. Ik reageer alleen aangevallen, omdat jij me eng noemde. fatsoenlijk? Nee, maar het deed me wel goed.


Ik weet niet wat je liever hebt: een goed gevoel dat maar even duurt, of gezichtsverlies ten opzichte van heel bokt?

Als je voor het goede gevoel gaat....hmmm...toch nòg minder hersens dan ik had gedacht...
[/quote]

Ik ging voor het goede gevoel en zette mijn hersenen even aan de kant. Of ik slim ben, dat weet ik niet Cassidy. Zal vast wel niet. Maakt me ook niet uit. Ik weet wie ik ben en wat ik wil. En ben bijzonder gelukkig. Daar draait het uiteindelijk allemaal om toch?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:14

Prima"]
[quote="Cassidy"][quote="Prima"]
kennelijk heb jij dat niet. Ik reageer alleen aangevallen, omdat jij me eng noemde. fatsoenlijk? Nee, maar het deed me wel goed.
[/quote]

Ik weet niet wat je liever hebt: een goed gevoel dat maar even duurt, of gezichtsverlies ten opzichte van heel bokt?

Als je voor het goede gevoel gaat....hmmm...toch nòg minder hersens dan ik had gedacht...
[/quote]

Ik ging voor het goede gevoel en zette mijn hersenen even aan de kant. Of ik slim ben, dat weet ik niet Cassidy. Zal vast wel niet. ?
[/quote]

Begin dan ook niet een ander af te kraken dat ze geen hersens hebben.

[quote="Prima schreef:
Maakt me ook niet uit. Ik weet wie ik ben en wat ik wil. En ben bijzonder gelukkig. Daar draait het uiteindelijk allemaal om toch?


Iedereen mag naar zijn geluk streven, als hij maar niet over een ander heenloopt en de ander in zijn waarde laat. En dat heb ik in jouw reactie gemist...