ha dan had ik toch gelijk dat ze in duitsland zou staan
Ik vind het wel erg voor die mensen dat al hun paarden en andere bezittingen zomaar worden geveild. Maar wie geeft er dan ook zoveel geld aan een paard? xxx
Die brengt geen 2.5 miljoen meer op. Ik denk dat niemand zo gek meer is om zulke bedragen te bieden. Het verbaast me niks dat Poetin is gevonden, de halve wereld was ernaar op zoek volgens mij En dit soort cowboy-praktijken zijn toch niet meer van deze tijd!
Ik heb al een paar keer Poetin met Sven Rothenberger in verband gebracht horen worden (is dat nog Nederlands? ), maar Poetin lijkt me wat aan de kleine kant voor hem. Misschien voor Gonnelien?
Of voor z'n dochter? Toch wel enorm vreselijk hoor, wanneer de beesten waar je veel van houdt gewoon onder dwang worden verkocht. Ik moet er niet aan denken.
Ja dat zonder meer, lijkt me het ergste wat er is, maar het werd ook wel een beetje gek allemaal met ggk-hengsten, veilingstoppers, etc. De bomen leken tot in de hemel te gaan maar dat houdt niemand vol.
Als de boel echt failliet is, en daar heeft het toch alle schijn van, dan is die veilig onontkoombaar. Lijkt me stug dat daar nog wat aan te veranderen valt. Maar ze zullen misschien de eersten niet zijn die via-via nog wat paarden terug kopen.
Ik weet het niet hoor, of het allemaal zo erg is - vond altijd al dat die meneer toch wel erg hoog van de toren blies. Echt realistisch was het allemaal niet; andrs had hij toch nooit z'n vrouw dat paard laten rijden, maar had ie d'r naar een echt goede ruiter of amazone gebracht. Mijn (niet echt super gefundeerde) indruk is: dit zijn mensen die dachten dat voor geld alles te koop was en krijgen aan het eind de deksel op de neus. En nu maar hopen dat Poetin nog eens aan het front verschijnt, straks wordt ze gekocht door zo'n Amerikaan uit het B kader met een rijke papa - en dan zien we d'r dus ook nooit weer terug.