Lekker gereden op Foxy en flippen dat ze deed op het laatst!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Lekker gereden op Foxy en flippen dat ze deed op het laatst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 15:48

Heey allemaal,
Ik heb dinsdag lekker op Foxy gereden!!!!! Was heel leuk en hier komen wat details:

Ik had om 5 uur les tot 6 uur. Ze moest om 4 uur ook al lopen dus ze was al opgezadelt en al. Toen ik erop zat 10 minuten los gestapt en toen begon het echte werk. Om kwart over 5 deden we ons eerste drafje en dat ging perfect. Ze liep mooi aan de teugel en liep ook lekker door. We gingen wat figuren rijden en het ging allemaal hartstikke goed. Toen gingewn we om half 6 ofzo op de volte en we gallopeerde rechtsom. Foxy heeft de neiging om niet in de rechtergalop te gaan en ik werd een beetje kwaad omdat ze het weer niet wou. Toen na ongeveer 5 keer aangalloperen zat ze dan eindelijk in de rechtergalop. Lekker door gegallopeert en na 5 minuten weer een lekker drafje. Toen gingen we van hand veranderen en op de diagonaal de draf wat veruimen, ging aardig maar ze haalde de buiging eruit. Dat was jammer. Meteen daarna gingen we linksom galloperen door de hele bak. Ging lekker hard joh!! Toen hebben we wat gestapt iets van 10 minuten. Daarna moesten voor ons zelf wat volte halve banen maken, de eerste 2 gingen erg slecht maar daarna ging het een stuk beter. Toen weer wat gestapt en daarna nog een galopje rechtsom door de hele bak. Nou dat heb ik geweten ook.....Het begon allemaal toen ze niet in de rechtergalop wou. En toen ging David waar Rosanne (Rosanne op bokt) op zat een beetje hard en flippen. Nou Foxy natuurlijk meedoen en dat beest kan bokken niet normaal meer. En ging maar hard door die bak en ging maar door. Maar voor de rest ging het geweldig. Laatste 5 minuten ongeveer uitgestapt en toen heb ik er afgezadelt en naverzorgt.

Dit was mijn dag met Foxy........En het was leuk!!!!!!!

Verdrietig Als nagedachtenis aan Nancy, die nu in de paardenhemel is: Huilen Al klopt je hart niet meer op aarde, in mijn gedachte zal je hart altijd blijven kloppen. Lovers


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:45

sorry hoor malou maarre d8 je nou echt dat foxy jou verzorgpony NOUH NEEJ! tis gewoon een manegepony en ik vind ytog wel raar dat je zoveel fantasie hebt over een pony die zo braaf is, zo ongeloofelijk kan bokken :S tog wel leuk bed8 dat het pard van ELICE!!!! ook jouw verzorgpaard is terwijl je nog nooit met hem gelopen hebt en hij nu met zijn veulentje weg van de manege naar haar huis is??!!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:52

uhM???

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:06

staat in der profiel! sorry staat niet hier...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:13

lekker, zo'n bericht van 3 maanden oud opgehaald sophie Haha!. maare heb je gelzen wat ze heeft geschreven in haar bericht? echt onzin!!! (het ging perfect, heerlijk galopje, wat een gel ul zeg!!!)

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:47

hahaha Haha! grappig

Your stairway lies on the whispering wind


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Rinkex en 35 bezoekers