Samier had de lente in zijn bol!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Samier had de lente in zijn bol!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 11:09

Zaterdag voelde ik mij niet lekker, dus ik had Spirit en Skipperfan al een berichtje gestuurd dat de meeting gisteren helaas niet door kon gaan, ik ben namelijk niet op mijn best als ik een beetje ziek ben Knipoog
Een andere keer zijn ze natuurlijk van harte welkom Haha!

Maarja ik had belooft dat ik Samier zou doen en ik moest er toch uit, omdat ik Levi en Sharon moet voeren. Dus goed aangekleed en toch de deur maar uit.

Eerst Samiers stal maar uitgemest, dan had ik dat alvast gedaan. Toen gaan poetsen en opgezadeld. Ik moest wachten op de rest van het groepje waar ik mee naar buiten zou gaan en ging alvast een beetje losstappen in de bak. Opeens sprong een pony achter Samier weg en gaf Samier een knetterhoge bok! Hij kwam boven de bakrand uit! *oeps* Clown

Ik hing half aan zijn hals grinnik, had het helemaal niet verwacht, van die 25 jarige altijd rustige lieve pony }> Samier draafde de bak uit en daar werd hij vast gegrepen iemand van de manege en kon ik ik weer recht in het zadel gaan zitten hihi...

Tijdens de buitenrit bleef hij maar druk doen en dribbelen ect...pff maar nu was ik voorbereid op een bokpartij en die kwam natuurlijk niet meer Tong uitsteken

Na de buitenrit, Samier in zijn stal gezet, deken opgedaan, wat lekkers en een knuffel gegeven en toen Levi en Sharon gaan voeren. Ook even geknuffeld Lovers en thuisgekomen, gelijk gedouched en naar bed hihi bah Slapen ...s'avonds ging het gelukkig weer wat beter Gaaaap

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 11:18

hihii die ouwe!!! nou ja heeft tie lekker z´n benen gestrekt.


wel klote dat je niet zo lekker was.
hoe is het verder met die twee weide vogels??

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 20:50

Met de 2 in de wei gaat het super! Ik geloof dat Sharon ook bijkomt van het goede voer wat ze nu krijgt (was verwaarloosd, erg mager, slechte hoeven, slechte vacht) ze kwam galoperend naar mij toe en maar bokken naar Levi, hinniken naar mij en echt geen centimeter van mijn zijde afwijken hihi Clown

Normaal gaat Levi achter mij aan de schuilstal in, dit keer bleef hij maar buiten wachten, de 'grote' boze heks was binnen }>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:05

Het blijven gekke beesten, die paarden! Ben je trouwens alweer wat opgeknapt? Er heerst wel een of ander vaag virus, zoveel mensen zijn ziek in mijn omgeving!