stelling: paardenmannen zijn homo's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 09:08

Lovely schreef:
Paar bekende ruiters/trainers.
Wijlen Dr. Reiner Klimke
Michael Klimke
Alex van Silfhout
Henk van Bergen
Eddy de Wolff van Westerrode
Johann Hinnemann
Joep Bartels
Klaus Balkenhol
Herman Wientjes
Douwe Rinkes

En zo zijn er nog een heleboel denk ik.


Nou voor dat rijtje durf ik mijn hand ook niet in het vuur te steken hoor. Er zit al 1 iemand tussen waarvan ik zeker weet dat hij vroeger homo relaties had. Een man die een relatie heeft met een vrouw is daarmee voor mij nog geen 100% hetero Haha!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 09:29

Jippie, jij maakt me nu wel nieuwsgierig!!

Maar om even bij de stelling te blijven: voor de dressuursport gaat dit zeker op.
Voor andere takken van paardensport denk ik niet.
Leuk vb: bij ons op jurycursus zitten 16 vrouwen, en 2 mannen waarvan 1 homo is ....

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 14:58

Bij mij op de manege rijden ook mannen waarvan er volgens mij geen 1 homo is. Er is wel een man die het zou kunnen zijn maar die heeft dan wel weer een dochtertje...Verward
Die stalruiter van Anky is volgens mij wel een homo...Mathias heet ie geloof ik. Maar het wordt vaak gezegd dat het zo is maar volgens mij valt het in werkelijkheid wel mee. Daarom willen mannen natuurlijk niet op paardrijden...bang om voor homo uitgemaakt te worden...niks vrouwensport..!!
In de springsport vind je denk ik wel veel mindeer homo's als in de dressuursport...
Groetjes van Jessica!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 15:17

In de dressuur zijn veel ruiters homo. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar veel mannen die dressuur rijden zijn gewoon homo (of hebben homo trekjes), dit is op zich ook wel te verklaren.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 17:29

Absoluut niet eens met de stelling. Ik denk dat dat voor een groot deel perceptie is.. De meeste vrouwen slaan gelijk al mannen over die al een vrouw hebben. Van degenen die geen vrouwen is een vrij groot deel homo, dus ook niet beschikbaar. Op een of andere manier reageren onze bekrompen hersenen echter niet zo, dus wordt er alleen naar het aantal beschikbare mannen gekeken. Daarvan is dus een groot gedeelte homo...

Overigens, niks mis met homo mannen, maar het kan natuurlijk frustrerend zijn voor hetero vrouwen die een vent zoeken Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 17:59

Fitzroy schreef:
Jippie, jij maakt me nu wel nieuwsgierig!!


Anders ben ik et wel Knipoog Schijnheilig

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:49

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Makkelijk als iemand je verteld hoe je geaardheid is, dat scheelt een hoop zoekwerk en onzekerheid *LOL* *LOL* *LOL*
Maar wat met homo's die wel paardrijden en een hekel aan dressuur hebben?

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:02

Toch geloof ik dat er een kern van waarheid in zit.
Ik vind van veel mannen die dressuur rijden, hoe zeg ik dit voorzichtig... }> dat ze er wat verwijft uit zien en zich ook zo gedragen. Pling Pling Pling
In de springsport lijkt het al een stuk minder en het valt ook op dat de mannen die daar aan mee doen toch echt wel wat mannelijker over komen. En dat het ook een groter aantal is.
In de western sport moet ik mijn eerste homo nog tegen komen. Ik vind dat deze tak van sport ook echt beter bij mannen past dan bv dressuur. Als ik alleen al de kleding vergelijk.
Want zeg nou eerlijk welke zich zelf respecterende man gaat er in zo´n wit ballenbroekje rond lopen. Extreme duivel Extreme duivel

Adrienne

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:38

nou ik merk wel steeds vaker in de paardenwereld dat de mannen homo zijn, niets optegen absouluut niet, maar het is verschillend! Meestal zijn ze wel homo, maar bij ons ops tal zijn er ook die het absoluut niet zijn, maar er zijn ook twijfelgevallen en 1 geval das zeker, maar die geeft het niet toe... misschien inmiddels al wel, maar een paar weken geleden nog niet! Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:47

Eigenlijk jammer ja...............ik was net op zoek naar een leuke hetero dressuurruiter. Haha! Geen bi.............. Knipoog

Helaas zijn er daar maar heeeeeeeeeeeeel weinig van. Ik had vorig jaar een mooie stunt op concours: Ik zag een leuk jongen en ik vroeg: "Dat meisje wat bij je is, is dat je groom of je vriendin? " Schijnheilig . Zei hij: "Dat is mijn groom, mijn vriend is thuis." Frusty Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:54

er is iets met die dressuurruiters en die roze bloesjes...

wel gezellig hoor, héél gezellig, maar verder heb je er niks aan Frusty

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:00

mijn man rijd dressuur en is hartstikke hetro! voor de rest laten we gewoon lekker kijken naar al die homo's of hetro's en genieten van de SPORT Haha! overigens misschien een leuke nieuwe stelling; alle mannelijke kappers zijn homo Verward maakt toch allemaal niets uit?
een spreuk die ik ooit eens ergens gelezen heb : alle mooie mannen zijn getrouwd of homo! Schijnheilig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 23:29

in de springsport zie je niet zoveel homo's. Daar zie je eerder hetero's die aan elke vinger een grietje kunnen krijgen en daar ook volop gebruik van zullen maken (oeps, alWEER een vooroordeel, grinnik). Maar het is onder dressuurmannen wel zo, dat het vaak homo's zijn. en hoe knapper ze zijn, en hoe beter ze kunnen rijden, hoe meer homo lijkt wel! het valt me wel op hoor.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 14:04

M'n vriendje is geen homo Verdrietig althans voor zover ik weet niet Tong uitsteken

En bij mij op de manege rijden opvallend veel mannen Verward Zelfs galante mannen die na de les bij je komen hoe het gaat als je er af gekletterd bent Knipoog

Ik had jaren geleden een instructeur waarvan ik zei ja, die is nou echt homo! Het was echt een schat, een gezellige klep, en kon leuk les geven Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 14:36

Ik zou niet eens een vriend willen die dressuur rijdt, daar krijg je alleen maar ruzie van! Haha!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 16:12

Citaat:
Ik zou niet eens een vriend willen die dressuur rijdt, daar krijg je alleen maar ruzie van!



het kan ook heel handig zijn hoor Haha! elkaar helpen, voorlezen, samen op wedstrijd, elkaars paard rijden etc. Schijnheilig

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Re: stelling: paardenmannen zijn homo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:30

Maaike schreef:

dat hoor je altijd.
bij mij komt deze stelling uit, ik werk op een stal en die jongen/man waar ik bij werk is zo homo als het maar kan. Maar de man waarvan de stal is waar wij staan is getrouwd met een vrouw. toch is hij een paardenman. en wat voor een.




Maaike toch!!!

Wat een verschrikkelijk vooroordeel!!
Tuurlijk zijn niet alle paardemensen Homo! Ik ken er geen één! En ik ben er (volgens mij) ook géén.

Ik ben gek op dressuur, en springen. Maar voel me echt geen Homo hoor.....



Grtjs Frank

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 19:02

hoe zou het in andere sporten zijn?
volgens mij zijn er netzoveel homo's te vinden als dat er in de paardensport zoouden zijn?
de meeste hengstenhouders zijn toch ook mannen, nou dat zijn heus niet allemaal homo's ofzo.
en wat dan nog who cares?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:19

Ja of in andere beroepen. Leraren Frans zijn vaak homo's zeggen ze. Overigens mijn beste vrienden zijn homo. De een is een echte paardenman, zijn partner is leraar. Maar geen leraar Frans. Hij is leraar informatica en wij noemen hem Internet Bert Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:03

Steef"]
Mee eens, heeeeel veel paardenmannen zijn homo.
[/quote]

[quote="steef schreef:
Anders ben ik et wel


is dit een bekenning?
}> Haha!
Laatst bijgewerkt door My Dominique op 09-03-02 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:17

Ik rijd dus western, en ben voor zover ik weet ook geen homo. Ik heb hiervoor ook 10 jaar dressuur gereden, en als nagenoeg enige jongen, had ik het daar wel erg naar mijn zin Knipoog Haha!
Sindskort overgestapt op western, wat me veel beter ligt, en waar ook heel veel mannen rijden. Ik ben noch in de dressuur noch in de western nog geen homo's tegengekomen. Tenminste...mij hebben ze nooit verteld dat ze homo zijn ofzo.
Maar ik ben het dus niet eens met de stelling. Beetje generaliserend vind ik.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 11:12

greetje schreef:
Ja of in andere beroepen. Leraren Frans zijn vaak homo's zeggen ze. Overigens mijn beste vrienden zijn homo. De een is een echte paardenman, zijn partner is leraar. Maar geen leraar Frans. Hij is leraar informatica en wij noemen hem Internet Bert Haha!


*lol* wij hebben een leraar Frans en die is dus ook echt 100% homo *LOL* *LOL*


frank -> klopt is idd een vreselijk vooroordeel ik heb ook niet gezegd dat ik het er mee eens ben maar bij mij komt t toevallig wel uit

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:29

Maaike schreef:

frank -> klopt is idd een vreselijk vooroordeel ik heb ook niet gezegd dat ik het er mee eens ben maar bij mij komt t toevallig wel uit





Dus Maaike, jij bent 'van de verkeerde' kant??


Of bedoel je soms wat Haha! anders??? Lips are sealed Lips are sealed



Grtjs!!!! (en sorry hoor....)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:48

Frank"]
[quote="Maaike schreef:

frank -> klopt is idd een vreselijk vooroordeel ik heb ook niet gezegd dat ik het er mee eens ben maar bij mij komt t toevallig wel uit





Dus Maaike, jij bent 'van de verkeerde' kant??


Of bedoel je soms wat Haha! anders??? Lips are sealed Lips are sealed



Grtjs!!!! (en sorry hoor....)
[/quote]

Ik denk wat anders Lachen Haar leraar Frans is homo. Net was er ook een stelling dat alle leraren Frans homo waren, en bij haar klopt dat toevallig ook...snappie?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 15:10

frank volgens mij wil je t gewoon niet snappen!!! Haha! als je bij de oosterhuizense goed had opgelet had je mijn vriend bij me zien staan namelijk Haha!