Lammetje geboren!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Lammetje geboren!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 22:17

Ik sta flanagan te poetsen gaat mijn mobiel af, ik neem op (nee echt? ja echt)
Waar ik was, want Snowy een dwerggeitje was aan het bevallen.
Ik stond flan te poetsen en moest nog rijden dus ik zei dat ik bij flan was en later wel kwam.

Nou dus flanagan gepoetst en gereden ging overigens erg goed hij was verledenweek zondag, dinsdag en woensdag vervelend (lees strongvervelend: op de rechterhand blijven wegrennen in galop en sterk maken/ bit klemmen zodat ik niets kon doen ) maar vandaag ging het super, hij is er 1 keer vandoor gespurt, maar had hem gelukkig snel terug!
Daarna zijn we in de buitenbak gaan rijden want binnen was het erg warm.
Daar hebben we een B proefje gereden (ging very slecht maar ik was weer niet serieus, lig namelijk altijd in een deuk als een paard een rare manoevre maakt ofzo)

Toen uitgestapt, afgezadeld enz enz.

Nou rond 3 uur fietste ik richting kinderboerderij en daar stond een mooi geiitelammetje!
ze is wit met op haar schouders, nek en kop bruin/zwart en een grote witte vlek op haar kop.
Ze heet Dopey.
Nou Dopey dus even bewonderd en weer naar huis gegaan
Ik zal van dew eek foto's maken van dekleine, er staan ook nog meer geiiten op springen!

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:29

He wat lief!
Bij ons is ook het eerst lammetje geboren. Een zwartblesje (schaap dus) het is een hij en hij heet Chris

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 22:34

gaaf!
En goed etekent?
Bij ons zijn de zwartblesjes altijd verkeerd getekent Haha!

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 23:03

Ja, best wel goed getekend. De moeder is heel scheef getekend, de bles is onderbroken en geen mooie witte beentjes. De vader is wel mooi, heeft alleen een iets te grote witte plek op zijn hoofd.
Het jong heeft het beste van beide ouders gekregen, mooie bles, redelijk gelijke, mooie hoge witte beentje, zwarte staart enigste -punt wat ik zo gauw kon zien was het teveel wit op de bovenkant van zijn kop