bij een pony wezen kijken...zie fototje op ITP!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

bij een pony wezen kijken...zie fototje op ITP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 19:11

vandaag was het dan zo ver, op naar het frieze platteland.
het was een hele toer om het te vinden(keren in smalle straatjes etc.)maar uit eindelijk waren we maar een kwartiertje te laat.
het was een mooi manege(voornamelijk prive)alleen vond ik de stallen een beetje donker en saai voor de paarden(uitzicht op een muur..)een mooi bak(binnenbak maar dak en zijkant van licht doorlatend gedoe).
toen het belangrijkste...
de pony..
eerst ff op stal gekeken, super karakter!(wel een beetje erg veeleisend..veel aandacht wil hij)toen opgezadeld en naar de bak gegaan. dat meisje had hem helemaal met glim spul en witte bandages en wit dekje enzo, haha, stond hem erug stoer!!
eerst zij er even op, geweldig!die gangen!de stap was toch wel iets slechter in vergelijking, maar ook niet slecht.
zij heeft hem zelf in 3 jaar van niets naar de Z2 gereden.
ze liet even een beetje zien wat hij allemaal kon, zag er allemaal goed uit, kende ook goed het verschil tussen contragalop en changeren(was ik bang voor dat dat nogal moeilijk zou zijn).
toen ik erop, was wel even wennen die ruime gangen(hij zweefde echt heel erg)maar na een tijdje was ik wel gewend, even een galopje gemaakt ook, beetje gedraaft enzo. laag en hoog ingesteld, pikte hij goed op.
toen ging dat meisje nog even een sprongetje maken(hoefde van mij niet zo nodig, maar wilde mijn broerdje graag, vind hij cool ofzo..)deed hij ook braaf, je zag echt dat hij het leuk vond(hij is L springen, maar zij vind het niet zo leuk, ik ook niet trouwens)
toen weer naar stal en afgezadeld, bandages afgedaan, ik heb even naar de benen gekeken en rug etc. allemaal goed..
kortom: geweldige pony!!!!
hij is 1.55 maar ziet eruit als 1.60, hij is bruin/zwart met witte vlekken onder zijn buik, heeel stoer.
liep lekker, goed aan het been, enzo.
echt een geweldig beest!!!!!!!!!!!!!! Lovers Lovers Lovers Lovers die gangen!!! Kwijl Kwijl
dus dat wordt weer de keuring afwachten in spanning...wordt ik helemaal gek van al die spanning..maar ja....
echt, dit is hem!!!
als deze niet goedgekeurd wordt dan weet ik het ook niet meer..dan wordt ik echt helemaal gek..
foto's komen wel na de keuring(als hij goedgekeurd is)
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 05-03-02 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:15

dat klinkt goed zeg!!! nou maar hopen dat hij door de keuring komt.

Ik zal voor je duimen!!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:17

Ja hij ziet er erg leuk uit iig! En het klinkt ook leuk!!!
Ik hoop dat het iets word!!!!! Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:20

Klinkt goed, spannend he dan die keuring afwachten!
Als ie goedgekeurd is wel foto's plaatsen Lachen

Lotte B
Berichten: 15
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:39

heeej! je verhaal klinkt heeel goed! ik ga ook zekerz voor je duimen!!! heel veel suc6 dan maar...ennuh als het dan eenmaal zo ver is gekomen ga ik wel een keer mee kijken (dat is geen voorstel maar een bevel) DIKKE SMAKKERDZZ Pling

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:51

Gaaaf Klinkt als de ideale pony Haha! Succes we horen het wel he of die goed is gekeurd?

xxx Sanne

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:00

Laura wat leuk om te horen zeg!!

Ik hoop echt dat deze eindelijk goedgekeurd wordt, ik duim voor je!!
Wanneer wordt die waarschijnlijk gekeurd?
Ik hoor het nog wel.


Niki

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:14

Haha, ik ben vandaag voor hetzelfde afgereisd naar het friese platteland..alleen voor mij wat verder Schijnheilig Ik zal voor je duimen, klinkt wel heel leuk!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:19

Klinkt allemaal heel leuk en nu maar hopen dat ie door de keuring komt. We duimen voor je

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 15:40

nou ik duim voor je hoor.

we gaan er gewoon van uit dat ie goedgekeurd word.

hoe oud ben je trouwens? wil je niet liever een paard?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 15:43

wel hard duimen he??haha, als heel bokt nou duimt.....*hint* *hint*
haha, voor mij is de beslissing al genomen, mijn ouders wilde graag nog 1 nachtje(die hebben ze inmiddels achter de rug)dus ik hoor bij het eten denk ik wel of zij het er ook mee eens zijn(verwacht van wel..)
ik had gister avond nog een mailtje gehad van de eigenaresse(nog wel!)dat ze hoopte dat ik hem leuk vond omdat zij zag dat het klikte en vertrouwen in ons had(dat hij goed terecht zou komen) Pling

maar nu dus nog de keuring en dan komt hij hopelijk zo snel mogelijk!!
ik moet alleen wel naar werkweek 18 maart..dus dat wordt nog even nadenken hoe we dat gaat oplossen..maar ja, dat zien we dan wel weer..

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:05

Oooowwwooowwwooowww Pluut, dit is hem hoor, ik voel het!!!!!
Het moet hem wel zijn hoor, je verdient het echt.
Ik hoop ook nu weer dat de keuring goed gaat en ik zal heeeeel hard voor je duimen!!

Enne, in de zomer bij ons op stal komen he, achterin is het gezellie!!! (logisch, daar sta ik met mijn mannen, maar daar weet je alles van)
Tenminste, als ik dan nog niet in Drenthe zit, maar dan kom je gewoon lekker bij mij op vakantie!! Goed plan!!

Groetjes, Tanja.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 16:21

naiade schreef:

hoe oud ben je trouwens? wil je niet liever een paard?


waarom zegt altijd (bijna) iedereen hier; wil je niet liever een paard??

laat haar toch gelukkig zijn met een pony, laat iedereen in zijn waarde

dus ik val jouw niet aan hoor naiade maar dit is gewoon weer zo'n voorbeeld

hopen dat ie goed gekeurd wordt laura!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:08

ooooooooh ik duim voor je hoor! en ik ben heel nieuwsgierig naar de foto's!!!!!!!1

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 21:13

ik ben 15 en wil niet liever een paard.
ik vind pony's veel leuker dus vandaar.
ík ben trouwens niet perse opzoek gegaan naar een pony, ik was opzoek naar een grote pony of paard, ik ben ook bij een paard wezen kijken, maar die werd afgekeurd.

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:21

Suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben d´r ook een die liever een pony heeft hoor. Ik ben 17 en heb 2 maanden geleden een super shet gekocht.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 23:56

Ik ben er ook zo een, ik wordt 36 dit jaar en ben 1.75 lang, eeerrrug zwaar en heb 1 Shet en 2 Welshjes, ik kan er natuurlijk niet op rijden maar daar heb ik 3 meisjes voor van een jaartje of 10, ik heb erg veel plezier met mijn pony's en zou ze voor geen goud meer willen missen.
Voor het broodnodige rijden heb ik nog wel een groot paard hoor, maar als hij er niet meer is denk ik dat ik met de pony's bezig blijf, ik hoef niet perse te rijden (denk ik...)
Pluut kan gewoon op de pony blijven rijden, dat is helemaal geen probleem, ik denk niet dat ze nog verder zal groeien (toch pluut?)
Er zijn trouwens erg veel mensen die voor een pony kiezen hoor, bij mij op stal ken ik er zo al een stuk of 15.... Het zijn nou eenmaal erg leuke beetsjes!!

Groetjes, Tanja.