dol dagje

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sanderijn

dol dagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 19:04

jaha fieke(iefke in het echt)kwam mij vereren met een bezoekje.ik moest dus om 11 uur het bed uit zijn.grmbl en ik was nog wel zo moe......ik heb haar van het station opgehaald en door het beautifulle weer dacht ik:mooi buitenritweertje.
iefke op de fiets dat hele eind mee gesleurd naar halle.
onderweg lekker kletsen en ouwehoeren,want tja dat kun je wel aan ons overlaten,ik moet altijd zo lachen met haar erbij!
nou op stal tinkie aan iefke gegeven:maak daar maar wat moois van(oke ze was al mooi maar nog mooier ofcourse Knipoog )
ik stalletje uitmesten en toen optuigen,aanspannen en rijden maar.
nou tink had er wel zin in,man draven op de weg,tjonge niet normaal!ze ging zelfs al even in galop,de boef,we waren nog niet een paar honderd meter van huis,mevrouw zette dr koppie erop,staart erop en gaan met die banaan(moest haar motto zijn geweest)en sterk dat ze toch was!ze was echt blij dat ze buiten was en niet in die duffe binnenhal.

tja lekker drafje erin en ineens: iehhhhhhhhh noodrem derop want jaja daar stond langs de weg echt kinderspeelgoed en tja als ponie zijnde is dat reuze gevaarlijk want stel...he...stel........dat het boven op je springt!
iefke als perfecte groom zijnde sprong van de bok en leidde tinkie erlangs,met horten en stoten oke dan oke dan.

verder een reuze lekker ritje gemaakt,veel gelachen,en samen nog na het rijden een lekker patatje gegeten en snow geknuffeld.
ja iefke is echt een goeie groom!en dit is zeker voor herhaling vatbaar(na een paar uur slapen vermoeide sanderijn door melig en slap prutsmuts van iefke en sanderijn samen te moeten hebben doorstaan) Dromen

soms is het beter om te zwijgen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 19:19

Hihihi heerlijk he met die frisse paardjes naar buiten! Ik kan er ook zo van genieten! Ze lijken het net zo leuk te vinden als wij Lachen
Pinky heeft ook nog zo nu en dan dingen die toch wel erg eng zijn Lachen Vooral als Mysty schrikt (Inge loopt meestal met Mysty ernaast) vind Pinky het ook eng. Erg lollig Lachen Maar dankzij Mysty is Pinky een paar weken geleden door een 30 cm diepe plas gelopen! Cool Trots!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 19:37

Zou het aan het weer hebben gelegen?
Ik ging vandaag met Peter op de fiets en ik op Cerise naar buiten...
Nou mevrouw stond ineens ook al op de rem!
En dribbelend naar achteren, gek beest... weet nog steeds niet hoe het kwam.
Misschien had ze dit samen met Tink afgesproken haha.

Leuk zo'n ritje met het karretje, Peter moet mij maar gauw een keer daar afzetten... en dan ga ik ook eens voor groom spelen. Cool
Geef Tink maar een knuffel van me, tot gauw!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie