Paardenadvertenties: prijzen en beginners

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32204
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 11:09


Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 11:10

Nou kweetnie of dat overal werkt maar a la.


Voor 10.000 gulden kan jij een hartstikke leuk paard kopen hoor! Je wilt beter leren rijden, nou, als je nog Niet hebt gestart hoef je toch ook niet gelijk een paard dat Z kan lopen? Daarbij kan je wel zeggen dat je voor 10.000 geen topper kan kopen, maar toppers zijn vaak ook een stuk lastiger en daar zit je als beginner lijkt me al helemaal niet op te wachten! Dus inderdaad, lekker veel paarden kijken en neem iemand mee die er verstand van heeft!!!!!! Héél belangrijk! Succes!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 11:28

ik ben gister naar verschillende paarden wezen kijken en ik dacht ik zie wel maar toen kwam ik bij de laatste en het klikte gewoon en het was een leuk paardje om te zien ik heb er even overnagedacht heb gevraagd of ie klinisch gekeurd was heb het keuringsrapport gelezen en alles was goed. Het is een Haflinger ruin van 6 jaar met zeker toekomst. Zo zie je maar dat je ook in een dag een paard kan kopen je moet als je een paard ziet en je denkt van "dit is het" wel over nadenken maar als het klikt denk ik niet dat je verder moet zoeken want je krijgt er vast spijt van als je dan een ander paard koopt wat niet klikt en waar je niet bij dacht van dit is het!!!!! Maar is denk dat je voor 10.000 gulden een heel leuk paardje kan vinden!!!! Schijnheilig