Op weg naar de nieuwe stal...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Op weg naar de nieuwe stal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 20:39

Gister gingen we dribbel alvast naar de andere stal brengen, dus de trailer stond een stukje van het erf af op een parkeerplaats. Leek ons een handige plek om in te laden. Zou het ook geweest zijn. Maar wat gebeurd er }> Die kleine ontsnapt, rent kei hard weg, parkeerplaats af, en daar zat een voetbalvereninging, hij rent er zo op, crost over de voetbalvelden. Op het moment zelf vond ik het echt niet grappig, maar nu als ik er aan terug denk Haha! Hij leefde zich helemaal uit, dacht zeker dat dat zijn wei was *LOL* gekke bokkesprongen maken, rende van voor naar achter. Die mensen van de voetbalverening zeiden niks, maar die blik zei al genoeg Clown nou ja, konden wij er wat aan doen! Ik was op slot overtuigd dat het stom was om er achter aan te rennen omdat ie dan juist niet kwam. maar het is zo erg als je pony losloopt en de weg op kan! Maar ik wist van de vorige keer toen ie los was, dat ie ook terug kwam Lovers En ook deze keer, kwam hij weer naar ons terug Lovers
Was wel weer een hele belevenis, dribbel aan t voetballe Haha! Was (achteraf) echt een grappig gezicht }>

Maar goed, al met al, ging het echt super, hij is helemaal goed op stal aangekomen en hij had het meteen al super naar zijn zin!

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 20:43

Whahahahahahahahaha ik zie het al helemaal voor me Clown Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:20

Ondeugende kleine dribbeltje weer in de bocht.......... Haha! Haha!
Ik kan me voorstellen dat je op dat moment doodsangsten uitstaat omdat je bang bent dat hij de weg op rent, maar achteraf zou ik er ook wel om moeten lachen denk ik...
Ik had die koppen van die voetballers wel eens willen zien! }> }>

Fijn dat drib het naar zn zin heeft op zn nieuwe stal!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 02:15

Haha humor, ik krijg spontaan snode plannen Extreme duivel Er was toch wel net een voetbalwedstrijd bezig hoop ik ? En dat de pony dan tussen die voetballers doorraast Knipoog
Zitten vast wel wat bangerikken tussen die stoere mannetjes Extreme duivel

Ik ga er geloof ik ook maar eens een keer eentje per ongeluk loslaten; wil dat wel eens meemaken. Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 10:22

Hahaha, wat een prachtig verhaal. Echt iets voor een shet Haha!

Die van mij vroeger was net zo. Bij ons in het dorp was op een gegeven moment een groot schaatsevenement voor marathonschaatsers.
Ruim 5000 bezoekers stonden bij de start toen bij ons de telefoon ging.

Of wij een zwarte shetlander hadden. Jahaaaa...... Of we die dan even van het ijs wilden halen, want ze wilden beginnen met de wedstrijd maar er liep een pony op het ijs.

Dan sta je daar dus voor ruim 5000 man en niet denken dat Tessa (zo heette ze) wilde komen Bloos Bloos Bloos Bloos
Uiteindelijk wel te pakken gekregen en onder luid applaus de ijsbaan verlaten Bloos
Hoezo pret met je shet Boos! Haha!