Normaal lopen ze met een vliegendeken en masker, omdat we echt last hebben van onvoorstelbaar veel vliegen. Afgelopen donderdag ben ik dus even langs stal gegaan om de dekens eraf te halen (wilde niet dat ze het hele weekend met een deken zouden staan) en heb de maskers laten zitten, onder het mom van 'als ze ergens aan blijven hangen, dan laat het klittenband wel los'.
Nou heeft het flink geregend de afgelopen dagen en vandaag ging ik weer naar stal. Quellian had het masker nog om, Stanley niet meer.
Toen ik het masker bij Quell af deed, had ze er 6 flinke, pusserige wonden onder zitten. Alles eromheen was opgezwollen, ook rondom haar ogen. Heb het ingesmeerd met groene leem en ze trok steeds haar hoofd weg, kon echt duidelijk merken dat het haar zeer deed...
Normaal haal ik de maskers eraf als het regent en die mogelijkheid heb ik dus van het weekend niet gehad. Dus dat is lekker gaan schuren en smetten...Ga het even in de smiezen houden en anders de DA maar bellen, hoewel ik niet weet wat hij ermee kan...
Voel me iig erg dom en schuldig... Schaam me echt vreselijk...

Zag er erg goed uit gister