Carina een hengst??? :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Carina een hengst??? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 21:42

haha, ik was vanmiddag met Carina door het dorp aan het wandelen. door de wind begon ze lekker te showen, kin tegen de borst, staart de lucht in en een speels drafje. je zag haar echt zo 10cm groeien Kwijl

komt er zo'n oud boertje aan op z'n klompjes Haha! vraagt ie aan me of ik hem hengst laat of dat ie nog gecastreerd gaat worden... Pling Haha!
'k heb nog nooit iemand zo dom zien kijken toen ik hem vertelde dat ze een merrie was, nog heel wat moeite gehad om hem ervan te overtuigen dat ze ECHT een merrie is... tja oude boertjes he, moeten eerst zelf onder de staart kijken voordat ze iets geloven Haha! Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:51

haha

zie het als een compliment! Party!!
Van die echte oude boertjes hebben zo hun eigen ideen, je kan ze niks wijsmaken voordat ze het met eigen ogen gezien hebben!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 22:52

Haaaaaaa, lachen zeg! Kan je nagaan wat een beetje wind met een merrie doet... en oude boertjes hebben we hier ook. Die schreeuwen altijd dat die paardjes van ons altijd kreupel lopen... (als ze tolten) Frusty

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 21:32

haha, ja, dat hebben we ze ook nog niet kunnen leren, dat er ook paarden zijn die meer kunnen dan alleen stap, draf en galop... Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 01:09

Ik heb afgelopen zomer een merrie gekocht. Na 2 dagen heb ik haar bij de andere merrie's in de wei gezet. Na een half uur stond er iemand aan de deur, of we wel wisten dat er een hengst bij de merrie's liep. Dat was dus de merrie Haha!
Ze heeft ook wel veel front en een zware hals...