spoken op stal en spierpijn!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 15:37

Auw auw! Huilen Ik heb spierpijn! Dat komt, omdat ik maandag voor het eerst sinds 1,5 maand weer les op de vereniging heb gehad. De manege was eerst gesloten, maar vanaf vorige week zijn er weer lessen.
Zometeen een verslag van de les, maar eerst ff mijn spookverhaal vertellen (of beter gezegd: het avontuur van mijn paardje en z'n vriendjes...)
Maandagavond kwam ik aan bij de stal en ik zag de paarden niet in de wei staan. Het was nog geen tijd om op stal te gaan, dus ik dacht dat ze misschien in de bak stonden. Niet dus.Ik liep door de schuur, deed de deur van de stallen open en wat zag ik daar toch voor schimmen bewegen in het donker?????
Ik deed het licht aan en ja hoor, Beau stond met z'n neus in de brokkenton, Kelly stond in het middenpad van de hooirol te vreten en Ameretto liep in een oude box te rotzooien. Clown Clown
Het was echt zo'n stom gezicht! *LOL* *LOL* Ze keken me ook alledrie aan van 'Wat sta je nou te mopperen, we mogen hier toch wel staan?' Pling Nou, toen hebben we ze maar op stal gezet.
Wat bleek nou, Beau had het hek van de wei op een of andere manier open weten te krijgen (die krijgt echt ALLES open!)en toen waren ze richting stal ontsnapt. Gelukkig kunnen ze vanaf de wei niet direkt de weg op!!
Goed, nu een klein verslagje van de eerste les:
Eenmaal op de manege aangekomen was Ameretto echt superdruk, hij was volgens mij weer blij dat ie al z'n vriendjes weer zag.
Tijdens het rijden kon ik helemaal niet merken dat ie zolang niet meer getraind was. Mijn instuctrice zag wel dat er weinig mee gedaan was, want de spieren in z'n kont waren heel slap. Maar toen we eenmaal bezig waren, zag je z'n spieren weer helemaal opkomen! Echt heel gaaf!
En hij vond het echt superleuk om te werken, hij bleef maar doorgaan! Wat een lieverd is het ook! Lovers

Ik heb niet meteen alles weer meegedaan, beetje stappen, draven, galopje, schouderbinnenwaarts en verder niet teveel gevraagd zo'n eerste keer.
Wel nog ff een paar kleine sprongetjes gemaak, vond ie errug leuk!!! Party!! Party!!
Ik ben ech blij dat ik weer naar les kan. Dan kan ik het weer een beetje bijhouden. En voor Ameretto is die rustperiode echt heel goed geweest. Hij wil nu weer 10 keer zo hard voor me werken, de schat!! Lovers

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 15:42

Hee zusje, ik krijg het idee dat spierpijn een familiekwaaltje is... Volgens mij heb ik de afgelopen weken wel tig berichtjes met dat onderwerp geplaatst! *LOL*

Wel lekker hoor, dat je weer kunt rijden. En ik moest wel lachen om je verhaal! Geef Meret maar een dikke knuffel van mij! Lovers

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 16:04

Hahaha grapsig verhaal, ik heb ook ooit zoiets meegemaakt maar dan anders Knipoog

Ik had dus een verzorgpony, daar had ik lekker op gereden, dus ik leg het zadel en hoofdstel weg, was ik de deur vergeten dicht te doen van de stal Frusty Dus Kadanz (zo heette die) liep vrolijk naar buiten, ik zag dat, iedereen in paniek, want de eigenaars wonen aan een drukke weg! Dus wij rennen hem achterna, en hij snel wegdraven, echt zo van, zie maar dat je me te pakken krijgt Tong uitsteken En weg was ie. Wij overal zoeken om het huis en de stal heen, loopt een van ons de stal in, staat ie met z'n hoofd in de biks bak *LOL* En hij keek me echt zo aan van : nu had ik je toch ff lekker te pakken he!!!! Achteraf was het wel lachen natuurlijk!

Enne, fijn dat het zo goed ging met les!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, pillow, Slmt9, Yavanna en 42 bezoekers