naar de springles geweest!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

naar de springles geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 22:43

Jaja ik moest er vanmezelf aan geloven he. Ik ben nu 2 keer naar de dressuurles geweest van een vereniging waar ik nu ook lid van ben en dus moest ik van mezelf ook maar naar de springles.

Leuk was de ontdekking dat de intructeur nog steeds diegene was waar ik 5 jaar gelden ook met Floor veel bij heb gesprongen.
Omdat ik springen heeeeeeeeel eng vind na flinke vallen was mij aangeraden om te zeggen dat ik geen ervaring had met springen.
helaas hij zag mij en wist meteen dat ik bij 'die vos' hoorde...
(of dat goed is weet ik niet Haha! )maar met het smoesje ik kan niet springen mocht ik niet aan komen gelukkig geloofde hij het wel dat ik niet meer durfde.

eerst balkjes gelopen en dat vond lot saai toen het eerste kruisje de eerste paar keren slofte lot erover maar naar wat aanwijzingen kreeg ik het oude gevoel weer te pakken en kon ik er fijn aan rijden de afstanden klopten toen en het was gewoon lekker weer te doen.
dat vond lot ook hij werd wakker en zelfs heet naar de sprong toe. wel fijn erbij te houden maar als ik meer ontspande was ie weg haha
Ik ben maar tot de 70 cm meegegaan toen durfde ik niet meer maar de instructeur was goed te spreken over lot hij vond 'm zelfs goed springen en stelde voor dat ik vanaf nu maar elke week naar de springles kwam..euh nee bedankt misschien volgend jaar weer voorlopig genoeg balken gezien.... Knipoog Scheve mond

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Margreet

Berichten: 18317
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:09

Toe maar! Knap hoor dat je jezelf daar toe kan zetten!
Maar ik vind wel dat je instructeur een beetje gelijk heeft hoor, je moet nu wel even doorzetten! 1x per week is misschien wel wat veel van het goed gelijk, maar 1x per maand moet kunnen! Gewoon doen!

Dan start je volgend jaar gewoon op wedstrijden in het springen i.p.v. dressuur *LOL*

Nulla tenaci invia est via

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:11

haha cool je hebt toch 70 cm gesprongen *klap klap*

Waarom ga je nu niet verder gewoon lekker rustig aan voor de lol om de 2 weken *LOL* .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:11

Hee wat stoer!!! Lottel aan het springen! Jij durft iig meer dan ik haha, ik ga als het veulen er goed en wel uit is, ook maar eens leren springen met die zeepschuit van mij. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:38

Hey wat gaaf! Dat je je angst ook nog hebt overwonnen! Waarom niet 1x per maand ofzo? Kun je het een beetje bijhouden Lachen

Ik durf ook niet meer, ben nooit raar gevallen ofzo met springen maar het zit niet echt in me en met de combi Ironique en ik is dat ook niet zo geweldig Haha! Ik heb nog wel wedstrijden gesprongen en ben B + 1 *LOL*

Maar ik heb als smoes dat Ironique niet meer mag springen, is ook zo, misschien heeeeel af en toe een beetje en dan heel laag, maar dan nog ben ik geen held Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 00:01

Oh Kim wat ontzettend goed van je...
Echt ik zit hier van bewondering te glunderen zo dapper vind ik het van je! Party!!
Ja Lottel heeft zeker wel talent haha, maar jij ook hoor.
Ik kan me voorstellen dat je nu weer zoiets hebt van "Voorlopig genoeg", maar af en toe een laag kruisje thuis kan ook wel toch?
Lot heeft nu de smaak te pakken oeps }> ...

Echt ik vind je heel moedig, ik zal zelf ook nog de nodige 'moeilijke momenten' krijgen met het springen dat Cerise nog moet leren... hopen dat ze het leuk vindt haha.
Zo te lezen Lottel wel!
Ik zal Peter vertellen dat jullie super waren... hij is een enorme Lottelfan en wil altijd weten hoe het met jullie is.
Wedden dat hij net als ik dit geweldig vindt?
Maar geniet nu maar weer lekker een tijdje van jullie geweldige dressuurcapriolen.... Kwijl

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 08:14

Kim wat ontzettend goed van je! Ik heb bewondering voor je, hoor.
Wanneer kunnen we je in een parcours verwachten Knipoog

Nadat ik er in het parcours afgevallen ben, heb ik besloten dat springen niet voor mij angsthaas is weggelegd. Ik maak mijn paard zo aan het twijfelen dat het wel mis moet gaan.
Iedere keer neem ik me voor om toch weer een sprongetje te maken, maar dat vind ik het weer zonde van mijn dressuurles en zonder begeleiding doe ik het zeker niet.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 08:30

Hartstikke goed van je.

Als je verder niet wilt springen dan moet je van niemand, maar misschien dat dit wel weer wat kriebels brengt om het toch nog een keer te doen.

70 cm...super Lachen

Springen vind ik erg leuk, maar ben niet ervaren genoeg, vind ik, om daar zomaar mee te beginnen zonder begeleiding.
Heb tot nu toe 1x een beetje sprongetje geprobeert (al eens eerder balkjes gelopen), vond mijn dressuurzadel daar iets minder geschikt voor Lachen
Mijn paardje vind het wel leuk, word niet heet op de sprong.
(Hij is zelfs eens over de kruiwagen heen de stal uitgesprongen *LOL* )

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:50

he Barley heeft ook een keer over de kruiwagen heen gesprongen. Was zo'n metalen ding. was ook geen succes want haar hele achterbenen lagen open. Is wel heel mooi genezen.

maar weer even on-topic

goed dat je gesprongen hebt kim. Moet je gewoon vaker doen. Is hartsikke leuk. Hebt het nu toch ook leuk gevonden 70cm is al heel wat hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:18

kim gaat ook heus wel meer springen Haha! (zorgen wij wel voor op stal Extreme duivel )

he maar meis, netjes hoor!
en zie je wel, ooit spring je weer net zo hoog als vroeger met beauty en daarna met floor!!!!
ben trots op je!

nou hoef ik niet meer met lottel te gaan springen Haha!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 17:20

haha dat ken ik orri was gister namelijk de enige met een dressuurzadel Bloos Haha!

maare fitz zoveel lef heb ik niet hoor ik heb ooit de moed bij1 geraapt na mijn val en toch voor een parcour ingeschreen tijdens het parcourlopen wilde ik naar huis en dat gevoel werd alleen maar erger.
Ik moest starten van mijn ouders (bleeeh) Tijdens het kijken zonk de moed me in de schoenen de 1 na de ander had een weigering of een noodsprong over een hindernis met vaten.
Dolblij was ik toen ik er vanaf was foutloos en wel.
aleen toen reed de laatste ook foutloos en moest ik de barage in en ging het nog hoger waaaaaaaah.
op mijn voorstel dat ik genoege nam met de 2de plek gingen ze niet in Frusty
Nog maar een rondje uitgezeten en gezworen dat ik noooooooooooooooit meer een parcour spring

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:26

Nou ben ik wel benieuwd of je uiteindelijk 1e of 2e was .....
Heel gaaf kim! Kop op en doorzetten he.

:evaw:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 21:43

2de erg he alles nog een rondje voor niets!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 22:36

Gaaf! Ik heb vandaag ook weer springles gehad en ben geloof ik tot de 1 m gekomen, Nikita vindt het geweldig. (jammer dat ze dus zaterdag weggaat Huilen ) Groetjes Aranka


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Berdien, GoogleAdsense, Jaydee_WP, komone, quni en 24 bezoekers