jamaica naar buiten met buurpaard + tand kwijt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica naar buiten met buurpaard + tand kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 23:30

Vandaag met de storm lekker toen het droog was jamaica en gipsy samen buiten gezet. Gipsy is een 13 jarige ruin van 172 hoog, echt een heel braaf paard.
Ze hadden al regelmatig samen gestaan, maar hetw eer speelde kennelijk een grote rol.
Eerst stond gips allemaal te steigeren naar jamey (kijk dan hoe mooi ik ben!).
Jamey was een beetje hengstig, dus die steeds kont draaien, of toch niet? Of wel? Of niet?
Toen stonden ze samen bij het hek, en begon gipsy aan haar kont te snuffelen. Normaal kan ie dan gelijk een lel krijgen, maar nu jamey zeer gevleid te kijken.
Gips begon zelfs heel zachtjes in haar kont te happen, was echt lief om te zien!.
En ik maar roepen, Gipsy!, je bent een ruihuin!!!!!!!!!
Toen beide paarden naar binnen gehaald (jamey met een steek op haar neus, aangezien ze ook nog eens met de aardappels bezig waren) en op stal nog even naar haar tandjes gekeken (kijk ik nu elke dag naar) En wat denk je?
Ze is haar linkertand kwijt (eindelijk!) en die is dus nergens meer te vinden Frusty

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 23:34

Da's goed balen, Stef! Elke dag checken en dan toch nog de tand niet terugvinden!

Misschien doorgeslikt met eten of ergens in stal, maarja, dan vind je hem nooit meer terug! Huilen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: jamaica naar buiten met buurpaard + tand kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 08:13

stef schreef:
Vandaag met de storm lekker toen het droog was jamaica en gipsy samen buiten gezet. Gipsy is een 13 jarige ruin van 172 hoog, echt een heel braaf paard.
Ze hadden al regelmatig samen gestaan, maar hetw eer speelde kennelijk een grote rol.
Eerst stond gips allemaal te steigeren naar jamey (kijk dan hoe mooi ik ben!).
Jamey was een beetje hengstig, dus die steeds kont draaien, of toch niet? Of wel? Of niet?
Toen stonden ze samen bij het hek, en begon gipsy aan haar kont te snuffelen. Normaal kan ie dan gelijk een lel krijgen, maar nu jamey zeer gevleid te kijken.
Gips begon zelfs heel zachtjes in haar kont te happen, was echt lief om te zien!.
En ik maar roepen, Gipsy!, je bent een ruihuin!!!!!!!!!
Toen beide paarden naar binnen gehaald (jamey met een steek op haar neus, aangezien ze ook nog eens met de aardappels bezig waren) en op stal nog even naar haar tandjes gekeken (kijk ik nu elke dag naar) En wat denk je?
Ze is haar linkertand kwijt (eindelijk!) en die is dus nergens meer te vinden Frusty


JAAAHHHH GEFELICITEEEERRRRDDDD!!!!!!
Eindelijk wordt het een grote meid, er zullen er nog vele volgen!
Tipje: veel winterwortels geven, dan zijn ze zo gewisseld, en even rijden zonder bitje, doet meestal veel pijn het wisselen.

Dat van die hengstigheid ken ik, Tjo dr vriend (ook een megaruin van 1.68) springt er gewoon bovenop. Oftewel, als ze hengstig is moeten ze even appart los staan, want een verkrachting zit ik niet echt op te wachten. Haha!

Viv