Over 3 dagen zie ik mijn moppie weer!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tinne

Over 3 dagen zie ik mijn moppie weer!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 16:18

Heeej!

Zoals een paar hier wel weten, is Skippy (mn eerste verzorgpony) verkocht naar Texel. En nou is mijn moeder zoooo lief, ze wil me donderdag naar Den Helder (daar is de boot naar Texel) brengen (=3.5 uur rijden!!!) Ik heb er echt zoveel zin in, om mijn schatteke weer te zien enzo!! Haha! Ik ben zo blij de laatste tijd...*zucht* soms is het leven ongelooflijk poedersuiker en na een tijdje gaat de zon weer schijnen...bij mij schijnt de zon Haha! Haha! Haha!

xxxSanne

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:19

Hoi Sanne!!

Leuk dat je er weer heen gaat! veel plezier he, maar dat zal vast wel lukken Haha!

ik ga misschien vrijdag of zaterdag ook (naar den helder dan) want mn vriend zn ouders wonen daar en zn moeder is jarig.

tis alleen zo lang rijden he?!! Gaaaap

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 08:41

Ja t is echt superlang rijden... Gaaaap Maar daarvoor gaat mijn mooie kussen mee (SLAPE!! Slapen Dromen Slapen ) Ik hoop alleen wel dat t beter weer gaat worden, want anders vaart de boot volgens mij nie... Verdrietig Kijk, als ik trug moet en de boot vaart nie, dan boeit da nie (ik hoef maandag toch alleen maar naar school=onzinnig) dus ja...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie