Moeder zwaar ziek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Moeder zwaar ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 18:49

Ze was al ziek (erg hoge bloeddruk) en is nu strondverkouden en heeft bijna 40 graden koorts Huilen Toch gaat die schat naar Bogachka toe met mij,ik wilde haar tegenhouden want ik had al een verzorgster geregeld,
maar toch gaat ze met haar zieke lijf naar Bogachka toe.Ik heb uitgemest voor zover ik kon,en mijn moeder heeft me geholpen terwijl ik dat niet eens wou hebben.Ze ligt nu te slapen op de bank Huilen

Door haar hoge bloeddruk (van alle probs de afgelopen jaren) loopt ze weer onder behandeling in het ziekenhuis,ze word door allerlei scans gehaalt en is al 3x gedotterd (=aderen groter maken)...De artsen gaan proberen de operatie,die als alles niet lukt,toch wel over nagedacht wordt,
met een overlevingskans van 25% niet te doen.Maar als het zo door gaat en er word niets aan gedaan,ligt ze over 2 jaar aan de nierdyaliese Huilen
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...ben soms zo verdrietig,moet vaak al bijna huilen als ik haar nu zo zie,en ik probeer haar niet kwaad te maken.Laatst maakte ik een grapje waar ze uitbarste,heel boos werd,en toen weer haar excuses aanbood.Ze zegt dat ze het effe niet meer kon trekken Huilen Ze wil niet met iemand praten (psychiater) en wil never nooit ge-opereerd worden (logisch)...Ik probeer haar aan zo weinig mogelijk dingen te laten denken,maarja...als mijn vader haar een brief schrijft met dat ze hem nog 5000 gulden schuldt moet betalen (terwijl dat niet waar is) heeft ze wel wat om over na te denken...Hebben jullie geen tips?

Huilen Huilen Huilen


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:11

kom op he'
wens je moeder maar heel veel beterschap van mij
als je wilt praten dan weet je het!!

kom op meis!!!

veel sterkte iris

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:20

Wat ontzettend rot voor je. Heel erg veel sterkte want dat is zeker niet makkelijk!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:29

he wat naar! Heel erg veel sterkte, ook voor je moeder en maak haar ook maar duidelijk hoeveel je om haar geeft. Echt een heel klote , weet ook niet goed wat ik moet zeggen Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Linde_C, reina en 158 bezoekers