Nikki (charmotte) schoen kwijt geraakt in de wei, whaha

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Nikki (charmotte) schoen kwijt geraakt in de wei, whaha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 14:03

Ik ging gister met Nikki naar Jerai, we hadden daar om half 1 afgesproken met Patries want Nikki zou weer op Jerai gaan lessen bij stal van Brenk. Patries was er nog niet dus ging Nikki vast Jerai uit de wei halen, tenminste... dat was ze van plan Haha!
Het hagelde en super harde wind Frusty Jerai kwam niet dus moest Nikki door de modderige wei lopen... Ze pakt Jerai bij haar halster en zakt weg... Ze had Nikes aan dus ze wil los komen uit de modder, blijft haar rechter schoen vast zitten *LOL* Haar linker voet kreeg ze er wel goed uit MET schoen Haha! Dus Nikki trekt haar rechterschoen uit de modder (met moeite) en gooit hem over het hek.... Paarden dus wegrennen... Frusty
Dus Nikki met 1 schoen en 1 sok door de modder.... Ondertussen lag ik op de grond te huilen van het lachen, en Nikki kwam ook niet meer bij. Haar witte sok was dus helemaal bruin en haar voet was natuurlijk super koud. Dus zij op 1 schoen en 1 zonder schoen naar de stal, daar haar schoenen afgespoelt en maar weer aangedaan Misselijk KOUDDDD Clown
Toen hebben we de stal even gedaan en kwam Patries... Toen heeft Nikki Jerai alsnog uit de wei gehaald en Patries heeft Wilco uit de wei gehaald, ik niemand want had nieuwe witte schoenen aan Haha! En Holly kan toch los naar stal.
Was eg vet lachen!!!! *LOL* *LOL* *LOL* Alleen niet zo fijn voor Nikki Tong uitsteken

De les ging trouwens superrr goed!!! Jerai liep lekker rustig Lovers Ik heb nog uitgestapt