Haver gestolen!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nathalie

Haver gestolen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 22:50

Ik heb een hele tijd geleden 25 KG haver gekocht. In mijn voerton gedaan.. Helaas is er geen mogelijkheid tot het opslot doen van mn ton. En in mn kast past ie ook niet. Tja, dan gokken we er maar op dat iedereen er vanaf blijft!
Toen Robin weg ging had ik nog ongeveer ik denk zo'n 18 KG over. Zat dus nog redelijk vol.
Vandaag keek ik voor de gein er even in, bijna hélemaal leeg!!!!!! HOE ASOCIAAL KUN JE ZIJN ZEG! Er zit hoogstens nog 3 KG in!!!!
oke, ik had er geen slot op zitten maar je bent toch asociaal als je dat gaat stelen! Ik kan hier zo pissig om worden!
Oke ik geef toe ik heb ook wel eens iets uit een voerton gejat.. maar dan gewoon een handje mueslie om te kijken of Robin t lekker vond, dus maar 1 keer..
Inprincipe vind ik t helemaal niet erg hoor, hoefde t toch niet meer te hebben.. Maar als ze dan eerst gewoon ff vragen of ze t mogen hebben!!!!! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 00:14

Jatten van elkaar is nooit goed te praten natuurlijk, maar jij zegt zelf dat je ook wel eens een handje voer van een ander hebt gepakt om uit te proberen bij je pony.
Misschien waren er bij jou op stal ook een boel mensen die maar 1 handje hebben gepakt om uit te proberen.....en dan is het dus ineens op.

Kortom of je nou 1 handje of de hele zak neemt, het blijft iets toe-eigenen aan jezelf / pony wat niet van jou is........

Verzin iets dat je de ton wel op slot kan doen, ik had op mijn oude stal van die zinken vuilnisbakken, die konden met een kettingslot dicht gemaakt worden, heb je nooit meer last van grijpgrage handjes! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 08:00

We hebben in ons stalletje maar 5 pensiongasten incl mij. Tegenover mij staat een vriendin van mij met een ponydie hardstikke snel is dus geen haver nodig, en ik weet sowieso dat ze dat niet doet. En langs mij staat een jong paard met een heel aardig baasje, die doet dat ook niet. En dan blijven er 2 over. 1 komt nooit en de ander heel soms.. en ik vermoed dat die t doet. dus t gaat niet om 1 handje per persoon dan had ik er niet zzoveel problemen mee maar het gaat toch om veel kilo's!!!!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 09:22

Nathalie schreef:
We hebben in ons stalletje maar 5 pensiongasten incl mij.

Nee, als er idd maar 5 pensionklanten zijn, lijkt me het ''handjes-verhaal'' ook lichtelijk overdreven, maar zowiezo, als je met zo weinig mensen op 1 stal staat, lijkt het me dat je van elkaars spullen afblijft!

Kan het niet iemand van buitenaf geweest zijn ofzo?
Mensen nemen om de raarste reden dingen mee, zo is er bij mij op stal vorige week (ik heb mijn eigen stekkie) een zak kattenvoer meegenomen! Ja zeg dat kost 2 Euro ofzo?!

Maar goed, je zal er dus niet achterkomen wat er gebeurd is, als er iets gejat is ligt de dader altijd op het kerkhof........
Dus probeer iets te verzinnen dat je ton wel op slot kan!
Succes..

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 12:33

Echt aso man, je gaat toch niet 15 kilo haver van iemand jatten?! Boos! Er zijn toch ook mensen bij jullie op stal die pony's huren? Misschien doen die het wel. Verward En al is het maar een klein beetje, het lijkt me logisch dat je gewoon van elkaars spullen af blijft! Frusty

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 13:06

Nee maar ik bedoel in ons gedeelte zeg maar. Daar komt verder niemand en zeker niet om steeds even een beetje haver te pakken..
En ik ben er bijna altijd..

grassie

Re: Haver gestolen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:21

Nathalie schreef:
Ik heb een hele tijd geleden 25 KG haver gekocht. In mijn voerton gedaan.. Helaas is er geen mogelijkheid tot het opslot doen van mn ton. En in mn kast past ie ook niet. Tja, dan gokken we er maar op dat iedereen er vanaf blijft!

precies hetzelfde gehad. we hadden een grote ton meusli, en voerden elke dag bij. ton past niet in l*llig al overvol kastje, dus stond hij in een hoekje vd voerkamer. helaas ging de meusli 2 keer zo snel op dan gepland.. we dachten dat het wel manegekinderen zouden zijn die de manegepony's zo nodig bij wilden voeren, dus de ton verhuisde naar een hoekje van de privépaarden zadelkamer. dit hielp wel iets, maar het ging nog steeds verdacht hard..

gelukkig ben ik daar nu weg en hoef ik niet meer bij te voeren.. maar het blijft vervelend dat het gebeurt.
Laatst bijgewerkt door grassie op 24-02-02 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

renee_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:17

bedoel je ma flodder nath??
dat zijn de einige die ik verdenk in jouw stalletje want cherrie heeft het zeker niet nodig, charlotte doet zoiets niet en die van onyx zijn aardige, eerlijke mensen zover ik ze ken. en die bonte zijn toech van mark
dan blijft ma flodder als enige over

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie