snik ikke is zielig en queen wordt weer uitgebracht op conco

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

snik ikke is zielig en queen wordt weer uitgebracht op conco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 22:03

dinsdag stond ik op en kon haast niet meer lopen zo'n pijn in mijn rug. dinsdag thuisgebleven en woensdag ging het wel weer. ik naar school en daarna heel eigenwijs naar queen gegaan en gaan rijden ik zat erop en wou aan gaan draven en kon geeneens lichtrijden zo'n pijn had ik!!!
queen weer afgezadeld en uitgemest daar had ik geen last van mijn rug Verward
ik heb nu dus nog steeds last en aangezien queen ook beweging nodig heeft vroeg ik aan een meisje bij mij in de les of zij de les ervoor met queen mee wou rijden. dat wou ze al. zij kan heel goed springen springt ook met 3 pony's op concour ( ze stond btw laatst ook in de p&s L2 kampioene tegen wil en dank en dorine jij kent haar wel)
nou ze vond haar zo fijn springen dat ik voor de grap zij of zij haar niet uit wou brengen op concour met springen. nou zei ze ik heb er toch geen meer in de B dus waarom niet? nou eerst met de eigenarresse overleggen maar dat mag vast wel en dan hebben we dus de revange van queen op concour Party!!
maar goed nu heb ik dus nog steeds last van mijn rug en maandag ga ik naar de dokter en eis ik dat er foto's worden gemaakt aangezien ik ook al wervels in mijn rug vast heb gegroeid Verdrietig

Love the life that you live, live the life that you love


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:01

He, wat raar van je rug! Wat heb je ermee gedaan dan?
Leuk van Queen! Denk dat Queentje dat ook wel weer heel leuk vindt! Party!! Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 20:34

wist ik maar wat ik ermee gedaan heb....

enne queen krijgt ook nog een andere startnaam:
thema's line queen... cool he
haar andere paarden heten nl ook allemaal thema's line ervoor

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, Adrija, afkepieteke, CairnTerrier, Cjuan, Dancer, FenrisLoki, friendly, Hanjan, Happy16, Jihama, KaasSouffle_, Lisewiesje, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Sjors050, Swift, Syb_sem, SylS, Vagabondo en 161 bezoekers