hmmmm hoezo druk...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

hmmmm hoezo druk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 18:51

Haha! ik bedacht me eens hoe druk ik het zal hebben deze zomer, misshcien wil ik ook wel teveel Verward
Maargoed, ik ga juli/augustus starten met bonanza, dan zou ik Irene weer even oppakken en af en toe blijven rijden. Ik hoop dat er ooit iemand komt die haar kan rijden en uitbrengen, want ze heeft echt talent en loopt heel netjes. Ik wil eigenlijks het liefst zelf met haar starten, maar dat zie ik nog neit echt zitten, ik zou ook met haar starten maar ik kreeg probs met de iegenaar, die zijn nu alweer weg en nu wil hij wel graag dat ik haar weer rijd want voor de kar schijnt ze niet meer te houden te zijn.
Dan vroeg de eigenaar van Jeltje & Mathilda of ik het niet leuk vond weer afen toe emt hun een buitenritje te maken, tuurlijk.... Dus die 2 zijn er ook al bij. En dan zijn er nog 2 3-jarigen die ik mag inrijden, die 2 ken ik al vanaf hun geboorte.

pfffffff, ik geloof dat ik teveel wil Haha! maarja Bonanza gaat op dit moment voor. Briessie word waarschijnlijk deze zomer verkocht, als het aan mij lag aan mij maargoed mijn pa ziet het nut er neit van in om een kleine pony te hebben, hij snapt me ook niet.
Maargoed. Ik moest dit even kwijt Haha!


-Maaike-

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:13

maar maaike, als jij een eigenpony wilt mag je dat toch als je het maar zelf betaald ofzo?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 19:15

ja dat is zo, alleen mijn vader denkt dat hij er nog wat over te zeggen heeft en hij kan het me verbieden. Hij verbied het mij bijv. ook een knaafje te kopen voor bij Delfie Frusty Haha!

maargoed ik krijg me zin wel, zoals altijd Knipoog (denk ik)

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 10:59

Ik wil je niet teleurstellen, maar volgens mij mag je vader jou wel verbieden een paard te kopen omdat je nog minderjarig bent. Is in elk geval zo beneden de 16, dacht tenminste dat jij nog geen 16 was...
Laatst bij rijdende rechter nog een zaak over geweest. Dat komt omdat jou ouders nog verantwoordelijk zijn voor jou en jouw aankopen. Wat nu als er schade aan wordt gericht? Wat als je de kosten niet meer kunt dragen? Of ziek wordt en de verzorging niet meer kunt doen? Dan zijn zij aansprakelijk! Wat jullie onderling ook afgesproken hebben.

Verder natuurlijk heerlijk dat je kunt kiezen uit paarden! En dat de problemen met eigenaren weer over zijn.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: hmmmm hoezo druk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 11:03

Anna-Jelly schreef:
:D
Maargoed, ik ga juli/augustus starten met bonanza..
-Maaike-


Ga je nu toch op Bonanza wedstrijden rijden, ondanks dat er een veulen naastloopt?

Je suis Charlie.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 17:46

ja cassidy, maar in de buurt eerst en niet gelijk elke week hoor, misschien 1 of 2x per maand. Ik begin heel rustig aan. Gewoon bij onze eigen manege of in Joure ofso, dat ik na het rijden meteen weer naar huis ga.

ja Joyce hij kan het me wel verbieden, maar hij doet het niet, beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik mag wel een pony alleen hij vind dat ik beter een grote pony of zelfs paard kan kopen.
Maargoed ik denk er nog overna.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, JudithO, karin30, rollyjogered en 51 bezoekers