Lekker naar het bos geweest

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Lekker naar het bos geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 17:30

Voor het eerst sinds een maand ofzo weer eens op. Dikke deken op en zonder zadel. En gaan met die banaan.
Mijn zusje was mee op Daisy(een logeer shet). Heel rustig aan gedaan. M'n zusje rijd bijna nooit. Dien heeft geen conditie en ik zit toch niet zo lekker op zo'n schoft Haha! .
Als je alleen maar op shetjes op een neer cross en dan na een maand weer eens op een paard stap is de grond wel HEEL ERG ver weg. Ik moet het gewoon vaker doen maar in de bak kan ik zwemmen.

Heerlijk, dat is pas echt genieten. Ben dus helemaal blij. Zeker iets om nog eens te doen.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:28

Wij zouden donderdag naar het bos, maar het had zo geregend dat we maar niet gegaan zijn...Huilen
Het is dus wel te doen? misschien dat we dan zaterdag kunnen gaan *LOL*

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:12

ik rij nu wel gewoon elke dag buiten. Het is nml stappen 20 minuten naar de dichtsbijzijnde bak en in de wei rijden vind ik nix. Dus ik huur dan 2x in de week de bak (kost 5 euro per uur ) en de rest vd week rij ik trouw buiten. weer of geen weer. rij vaak net als het droog is. heb ook een regendeken voor mijn paard als het echt gaat gieten maar gebruik die wel weinig omdat het (gelukkig) nog niet echt nodig is geweest.
Maar ik rij dus wel gewoon elke dag. in de bos kun je ook heel veel oefeningen doen.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Winterdekens v.a. €50!!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 08:43

Omdat ze drachtig is weet ik niet of haar zadel er nog op past(heb het niet geprobeerd). Een maand geleden lag hij nl al wat minder goed. En zonder zadel ga ik echt niet met haar langs de weg. Er hoeft maar iets te gebeuren en ze is weer thuis. En naar het bos moet ik ook al met de trailer. Tot dat haar veulen er is ga ik niet echt serieus met haar aan de slag. Gewoon een beetje longeren en dit soort ritjes. Lekker genieten en nog een klein beetje laten bewegen.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie