Bram is weg naar zijn nieuwe landje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Bram is weg naar zijn nieuwe landje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 17:15

Ik was vandaag om half 1 op de manege.
Eerst even een stuk gelopen, toen beschermers omgedaan en richting de trailer. Eerst twijfelde hij even, maar toen ik de plank opliep, liep hij wat aarzelend wijdbeens de trailer in. Even staan stampen en hij stond driftig aan zijn hooi te plukken. Toen we weg reden heeft hij letterlijk iedereen gedag gezegd, hij stond te hinniken en te stampen. De reis zelf ging hardstikke goed, af en toe bij de stoplichten wat onrustig, maar verder heel braaf. Uitladen ging met iets meer problemen, de trailer stond naast het prikkelddraad en het scheelde maar een centimeter of hij hing erin. Hij liep iets te enthousiast de trailer af, en diegene die hem op zou vangen stond aan de andere kant. Gelukkig kon ik hem nog net op tijd weg trekken. Toen op stal gezet met een flinke berg hooi, en een emmer voer. Toen ben ik meteen weg gegaan.
Later ben ik weer terug geweest en stond hij driftig te stampen en te hinniken, maar geen gekke dingen gelukkig.
Ik ben helemaal heppie, hij staat er eindelijk Haha!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:36

Fijn hoor! Ik hoop dat het goed gaat voor je, en dat de pony lekker snel went... Veel plezier met je 'eigen' stalletje!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:23

Fijn dat hij nu in zijn paradijsje is! Ik hoop dat hij (en jij ook) het daar naar zijn heeft, en dat hij snel opknapt!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:29

Eindelijk het verlossende verhaal van onze Ymk Knipoog . Hartsikke fijn dat hij er nu staat. 'Fijn' in zoverre natuurlijk. Nogmaals heel leuk voor je en Roel en ik komen heel gauw langs.

Groetjes van Tamaar

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:52

Gaaf dat hij nu in jouw paradijsje staat!
Je hebt het er vast erg mooi voor hem gemaakt, met erg lekker hooi enz....
En met jou regelmatig aanwezig voelt hij zich er vast meteen thuis!
Heel veel geluk voor Bram maar ook voor jou met dit nieuwe superplekje.
Hij zal er zeker opknappen, en vooral heel veel genieten... Party!!

Jet

Berichten: 11994
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:40

Fijn voor jullie dat Bram nu op zijn nieuwe stekkie staat! Hopelijk is hij snel gewend en wordt hij dan weer wat rustiger. Gaat hij morgen lekker zijn landje verkennen? Ga maar vaak even bij hem kijken, dan zal hij sich snel thuis voelen!