&#(*&@)(@&^Sh(i)tlander!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

&#(*&@)(@&^Sh(i)tlander!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 16:39

Vandaag werd de kas uitgemest (altijd op zaterdag) waar honey dus staat, en nog 2 shets, en branca (welsh kruising).
Branca's stal was al schoon, en honey hadden we even in een andere box gezet (die wilde ik niet buiten laten met haar geschoren lijf en die hagel) en die andere shets stonden in de bak.
Afijn, stal klaar, dus wij die shets weer binnen halen. Ik had cheyenne, en marjolein (stalhulp) had fanny.
Er liepen een stel kinderen rond, die de shets zouden poetsen, dus zouden we fanny in haar eigen stal zetten, en chey in hon's stal (ze staan normaal samen).
Echter, marjolein had hier even geen erg in, dus deed ze fanny het halster af (wat dus om moest blijven).
Marjolein probeerde fannyw eer te pakken om het halster om te doen, maar fanny dacht hier anders over, en draaide continu haar kont naar marjolein toe.
Dus ik zou wel even proberen of het lukte Frusty .
Ik kreeg het voor elkaar fanny bij de manen te pakken, en op dat moment draaide ze zich razensnel om, waardoor ze mij half omver trek, en ik half op mijn knieen belande, ondertussen bleef ze maar draaien, met mij achter haar aan slepend.
Dus ik had echt zoiets van, als ik NU loslaat, en ze haalt uit, is het tegen mijn hoofd.
Dus ik ben vast blijven houden aan de manen, werd heen en weer geschud tussen 4 boxwanden en een pony. Ben ergens halverwege achter een voerbak blijven hangen, en toen hield ik haar niet meer waardoor ik languit uit de grond viel.
Me als de sodemieten uit de voeten gemaakt, door op te staan en in de hoek te gaan staan.
Fanny een paar flinke rotschoppen gegeven, want dit pik is dus echt niet.
En op het moment dat ik fanny strafde had ik toch wel erg zere benen.
Zit nu dus heel gezellig met 2 blauwe scheenbenen.....


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 16:50

tja das niet prettig.... geeft maar weer eens aan dat shetties behoorlijk eigenwijs kunnen zijn.

ik hoop dat je de komende dagen een beetje kunt lopen

liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:27

Haha!
Laatst stond er op algemeen zo'n topic over leedvermaak,
als ik dit dus irl mee had mogen maken had je me kunnen opvegen *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 17:29

ik moet ook heel erlijk zeggen sjuim, ik ben dondersblij dat er bij ons in stal geen webcam hangt zoals al die veulenboxen op het moment Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:29

Ik durfde het niet te zeggen maar inderdaad, ik heb dan ook zo'n levendige voorstelling en zat stiekem alweer te grinniken achter de pc. *LOL*

Sorry Stef Knipoog

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:17

Ik weet d'r ook alles van.
Bij de fokker van Dennis heb je nu ong 20(waren er eerst 47!) on-opgevoede exemplaren van het soort shetlander. En stuk voor stuk konden ze dit soort dingen uit halen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:24

sorry, maar ik moet er ook om lache :))

* heeft soms ook van die acties
Eerst rende ze van de ene naar de andere wei (wat ze niet mocht) dus iris pak haar steving bij dr staart. Maarja * gaat dus renne en * vlieg heel de wei door aan * dr staart :D Uiteindelijk had iris toch maar los gelaten :))
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 06-02-22 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:55

Oef liever blauwe scheenbenen dan kapotte knieen oid van een echt trap! Wat een ettertje van een Shet zeg. Gelukkig zijn ze niet ALLEMAAL zo (maar veel wel Haha! )

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:05

Het had inderdaad wel heel anders kunnen aflopen.
Wat had ik dan een geluk met mijn kleine Zilverflits, dat was echt een schatje.

Beter 1 haflinger in de hand dan tien op de vlucht!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:10

bij ons hebben we ook zo'n shet staan, als hij uit zijn box wil, dan rent ie eruit zodra je zijn box ingaat om zijn halster om te doen, dus dan heb je em aan zijn manen vast, en dan draaft ie zijn stal uit, nou dan krijg je ook dit soort beelden *LOL* dus ik heb heel vaak lol op stal *sorry stef Party!!*

en als ie zin heeft om naar stal te gaan en je doet zijn hoofstel af om zijn halster om te doen doet hij hetzelfde maar dan naar stal toe... echt leuk Haha! Berdientje doet dit -gelukkig voor mij- nooit!! Tong uitsteken

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers