grrr soms zou je ze toch...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

carina

grrr soms zou je ze toch...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 20:40

Carina heeft de laatste tijd van die dagen dat ze me zo ontzettend op de zenuwen kan werken... Frusty
Zoals vandaag, omdat het land te nat is staan ze dag en nacht op stal. Een paar keer per dag gaan ze dan ff los in de bak om de benen te kunnen strekken. De bak is afgezet met houten planken, op de ingang na, daar is en klein stukje met stroomdraad.
Vanmiddag ging Carina weer eens lekker crossen in de bak Kwijl denderd ze ineens in volle galop door de stroomdrad heen de bak uit Boos! ik Carina bij de staleigenaar uit de tuin geplukt Haha! ze waren gelukkig niet thuis... weer in de vak gezet en een dik halstertouw bij het stroondraad gehangen want in dacht dat ze hem niet gezien had. Denderd ze meteen weer er doorheen Frusty Boos! ik haar weer uit de tuin gevist en de ingang met een plank afgesloten, haar weer in de bak gezet ( ik geef niet gauw op Knipoog ) galoppeerd ze gewoon dwars door de plank heen... Toen heb ik haar maar op stal gezet want m'n ideeen waren toch wel opgeraakt.
Maar hier baal ik dus behoorlijk van, morgen nog maar eens proberen of het dan wel goed gaat maar ik ben er bang voor...
rotknol Boos! Haha!
iemand nog ideeen om haar IN de bak te houden...? Frusty

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:45

Ga in de buurt van die opening staan met een longeerzweep. Nu ze weet dat ze er doorheen kan komen zal ze dat steeds blijven proberen en vor hetzelfde geld houdt ze er flinke verwondingen aan over als ze bijvoorbeeld in die plank was blijven hangen.
Dus flink zwaaien en dreigen met die zweep als ze eraan komt denderen, of hang er een deken ofzo overheen (over het draad) dan lijkt het namelijk 'dicht' en durven ze minder risico te nemen.
Succes!

carina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 20:49

dat met die deken zal ik eerst eens proberen, ik kan er namelijk niet altijd de hele tijd bij blijven, dus als dat goed gaat zal dat mooi zijn, zoniet kan ik nog de longeerzweep proberen }>

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:50

Zie mijn reactie bij jouw topic op vraag maar raak....

vandas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 13:00

Hoi!

Toen het veulen nog bij Olisa was probeerde die het ook wel eens..> maar die sprong erover heen.. Was ook overal planken en de ingang draad.. Die jumpte erover heen.. oliebol hengst... Toen is ook mijn vader een paar keer ahcter de draad gaan staan en als ie er dan aan kwam denderen gaf ie ook een zwaai met de longeerzweep... Toen was het snel afgeleerd...

carina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 12:43

ik heb haar gister weer erin gehad en ze deed niets Verward ik hoop dat het dus een eenmalige bui was

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 14:19

Haha! Wat een flapdrol die Carina!

carina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 10:58

hmmm, lach maar, ik zit ermee Boos! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie